vandaag heb ik een muziekdoosje gekocht bij de Prenatal. Thuis heb ik het prijskaartje eraf geknipt, en ook het labeltje (is een stoffen knuffelster). Toen ik het muziekje liet afspelen was dat ding hardstikke vals helaas! Heb er nog 1, en die is niet vals, dus het lijkt me een productiefoutje. Kan ik die dan nog steeds ruilen? Ik heb de bon en de afgeknipte labeltjes nog wel, maar dus wel losgeknipt al.. Ik denk ik vraag het even voor ik voor niks naar de winkel ga maandag
Zit geen batterij in, het is zo'n tinkeldoosje waarbij je een koordje moet uittrekken Ik ga t maar gewoon proberen! Danku dames
ik heb laatst ook wat geruild. Had een slabber gekocht en al gebruikt toen ik erachter kwam dat het klitteband niet goed was. Heel onhandig, dus terug gegaan en gewoon zonder probleem een nieuwe gekregen. De ingeleverde ging retour. Dus zal vast wel lukken
Ja hoor dat kan. Ik heb zelf een winkel en kom ook wel eens wat dingen tegen wat fout is. Hangaapje waar verkeerd klitteband op zit of een stikfout in kleding. Gaat gewoon retour.