Even een vraagje. Mijn dochter wordt morgen 1 en heb een slagroomtaart van de Hema gekocht. Nu belden er op het laatste moment mensen af en die komen een week later. Nu heb ik weinig zin om daar dan weer apart gebak voor te gaan kopen. Zou ik morgen nog een gedeelte van deze slagroomtaart in kunnen vriezen en dus later weer ontdooien? Ik heb hem dus vandaag (zaterdag) gekocht en zou hem dan morgen invriezen. Aangezien het een fototaart is wil ik hem nu nog niet aansnijden.
het kan wel, maar lekker is anders(vind ik) anders gewoon koek voor die personen hoor!, ik ga ook echt geen gebak kopen dan, dan maar een koek
Ik weet niet het antwoord op je vraag maar wil je even feliciteren met je dochter! Mijn dochter is morgen toevallig ook jarig en word alweer 4 jaar!
Ik zou het niet doen... Slagroom droogt uit in de vriezer. En hoop voor je dat de taart dan ook echt vrijdagnacht is gemaakt. En daarbij is het morgen 2 dagen oud. gewoon een lekkere cake of koek voor de gasten hadden ze maar zondag moeten komen.
Ik ga het gewoon proberen en dan proef ik het zelf wel even voor alstie weer uit de vriezer komt. En anders wordt het gewoon een koek voor ze, ik blijf niet bezig
Wat een gastvrijheid voor mensen die alsnog de moeite nemen om op je dochter's verjaardag te komen.... Maar nee, ik zou de taart niet invriezen, is niet lekker meer na het ontdooien. Gewoon wat vers gebak halen of zelf iets bakken.
Denk dat dat best kan.. Althans ik koop altijd in de supermarkt een slagroomtaart uit de vriezer.. En ik vind m niet vies ofoz
Invriezen kan je het beste in de taartdoos zelf doen. Volgende week met doos en al 24 uur van te voren in de koelkast zetten. Dan kan alle condens in de doos trekken. Van harte gefeliciteerd en maak er een mooie dag van