Duizelig

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door jerami, 1 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben er dinsdag achter gekomen dat ik zwanger ben, nu had ik al een week daarvoor last van buikkrampen en slecht slapen. Nu is de misselijkheid er in de ochtend ook bij gekomen, maar had vanochtend ook opeens dat ik helemaal licht in het hoofd/duizelig werd. Ik liep gewoon buiten en deed niks raars. Hoort dit er ook bij of moet ik me nu zorgen gaan maken?

2. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    nee hoor meid dat hoort erbij heel vervelend allemaal maar dat komt omdat je lichaam ook meer bloed aanmaakt en je hart sneller gaat pompen dus zo gek is het niet maar als je je toch zorgen maakt kan je altijd even langs de huisarts..

veel liefs,

xx

p.s. gefeliciteerd met je zwangerschap!!

3. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Duizeligheid hoort er idd bij. Heb ik ook veel last van, met name als ik loop. Bij komt het door een zeer lage bloeddruk (lekker dropjes eten ;) )

4. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ik heb ook last van duizelingen. Ik heb het juist vooral als ik zit. Heb ook last van hartkloppingen en ben kortademig. Het zal er allemaal bij horen!

5. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hoi Macmazsy, van harte gefeliciteerd!!!!!

Ik ben ook vaak duizelig hoor. Hoort er allemaal bij.

6. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    gefeliciteerd meis, welkom in de wondere wereld die zwangerschap heet..met daarbij de klachten (soms) inbegrepen :D

7. reggie en mike

30 mrt 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey Macmazsy, gefeliciteerd!!

ik heb dinsdag ook positief getest!:D
    maar voor dat ik teste wist ik al dat het raak was :D mijn lichaam veranderde ik was in begin erg misselijk, dat is nu weer over gelukkig. (niet te vroeg juigen natuurlijk.:p) maar ik heb indd ook dat lichte duizelige gevoel in mn hoofd. En ik ruik alles 3 dubbel zo goed! heerlijk als je in een verpleeghuis werkt :D
    en ik heb een erg kort lontje waardoor ik echt super snel huil, terwijl ik eigelijk nooit huil! (gelukkig heeft mn vriend een groot in levings vermogen;))

groetjes R

8. pat1971

pat1971 Lid

15 jan 2010
    85
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefelicteerd!!:) Ik ben gisteren heel duizelig geweest en vandaag een licht gevoel in mijn hoofd. Je lichaam moet de komende weken hard werken dus zo gek is het idd niet.

Geniet van je zwangerschap.

9. misa

misa Niet meer actief

Ik heb het ook.
    Weet net een dag dat ik zwanger ben, dus ben blij met alles (beetje gek, maar ja!).

10. peenuts

peenuts Lid

31 mrt 2010
    19
    0
    0
    Ik ben pas afgelopen dinsdag achtergekomen dat ik ben zwanger ben, en ook gisteren had ik last van duizeligheid. Moest werken van 9 tot 5, maar had om 10 uur al moeite om mij staande te houden. Ben toen maar op tijd naar huis gegaan (met wat extra suiker voor de zekerheid)

11. misa

misa Niet meer actief

Ooh wat vervelend peenuts. Hopen dat het snel weer verdwijnt!

Deel Deze Pagina