Ik ben er dinsdag achter gekomen dat ik zwanger ben, nu had ik al een week daarvoor last van buikkrampen en slecht slapen. Nu is de misselijkheid er in de ochtend ook bij gekomen, maar had vanochtend ook opeens dat ik helemaal licht in het hoofd/duizelig werd. Ik liep gewoon buiten en deed niks raars. Hoort dit er ook bij of moet ik me nu zorgen gaan maken?
nee hoor meid dat hoort erbij heel vervelend allemaal maar dat komt omdat je lichaam ook meer bloed aanmaakt en je hart sneller gaat pompen dus zo gek is het niet maar als je je toch zorgen maakt kan je altijd even langs de huisarts.. veel liefs, xx p.s. gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Gefeliciteerd! Duizeligheid hoort er idd bij. Heb ik ook veel last van, met name als ik loop. Bij komt het door een zeer lage bloeddruk (lekker dropjes eten )
Ik heb ook last van duizelingen. Ik heb het juist vooral als ik zit. Heb ook last van hartkloppingen en ben kortademig. Het zal er allemaal bij horen!
gefeliciteerd meis, welkom in de wondere wereld die zwangerschap heet..met daarbij de klachten (soms) inbegrepen
hey Macmazsy, gefeliciteerd!! ik heb dinsdag ook positief getest! maar voor dat ik teste wist ik al dat het raak was mijn lichaam veranderde ik was in begin erg misselijk, dat is nu weer over gelukkig. (niet te vroeg juigen natuurlijk.) maar ik heb indd ook dat lichte duizelige gevoel in mn hoofd. En ik ruik alles 3 dubbel zo goed! heerlijk als je in een verpleeghuis werkt en ik heb een erg kort lontje waardoor ik echt super snel huil, terwijl ik eigelijk nooit huil! (gelukkig heeft mn vriend een groot in levings vermogen) groetjes R
Gefelicteerd!! Ik ben gisteren heel duizelig geweest en vandaag een licht gevoel in mijn hoofd. Je lichaam moet de komende weken hard werken dus zo gek is het idd niet. Geniet van je zwangerschap.
Ik ben pas afgelopen dinsdag achtergekomen dat ik ben zwanger ben, en ook gisteren had ik last van duizeligheid. Moest werken van 9 tot 5, maar had om 10 uur al moeite om mij staande te houden. Ben toen maar op tijd naar huis gegaan (met wat extra suiker voor de zekerheid)