Op 10 DPO deed ik een Kruitvat 2v5 test - hartstikke negatief. Gisteren, 12 DPO, in een opwelling een Lidl test gekocht. En meteen 's avonds gedaan. Ik had een half uur daarvoor al wel eens geplast, maar goed toch eens proberen. Ik kreeg een licht streepje te zien, niet eens met turen, was op de foto te zetten, 5 minuten na de test ongeveer. Vanochtend nog eens een test, ik had toen al zeker 6 uur niet meer geplast. Streepje stuk lichter, nog wel te zien. Nou vermoed ik dat de Lidl misschien een soort streepje heeft die sowieso tevoorschijn komt als je hem gebruikt. Weet iemand dit? Heeft iemand ervaring met deze test? Ik voeg even een foto toe. De bovenste is dus van gisteravond en de onderste van vanochtend. Dit is wel een foto die ik zojuist heb gemaakt, dus inmiddels zijn ze vast ingedroogd. Ik heb wel een foto van de test van gisteren die ik direct heb gemaakt. Die voeg ik ook toe. Wat denken jullie?
Ik zie op beide testen een streep. En sommige dames testen met middag/avond urine beter dan met ocgrendurine Ik zou even nwe testen halen (lidl) en over 2 dagen weer testen. Als er nu hcg zit, dan zal de test zijn opgelopen
Bedankt. Vind je de testen niet te licht voor de termijn? Zelf ben ik altijd een prima ochtendtester geweest, dus vandaar dat ik het een beetje raar vind. Ik had verwacht dat hij in de ochtend wel donkerder had moeten zijn. En de vorige ronde een VMK, dus het vertrouwen is een beetje minder. Ik ga dan over twee dagen weer testen, dan zou ik ook al wel mijn menstruatie moeten hebben gehad.