We werden net gebeld door mijn schoonmama, mijn man zijn zusje en mijn schoonmoeder hebben een ongeluk gehad. Mijn schoonzusje reed en nam de bocht te krap waardoor ze tegen een paal is geklapt. Mijn schoonmoeder heeft gelukkig niks, maar mijn schoonzusje moest met de ambulance worden opgehaald omdat ze zo ontzettend pijn in haar buik heeft. Mijn man is er gelijk naar toe gegaan en belde net op: Ze ligt met een nek kraag, kan haar benen niet recht doen, ze denken dat ze haar oogkas heeft gebroken. Ze gaan nu een scan maken van haar nek, een echo van haar buik, heupen, en ze hebben al bloed geprikt. John belt wanneer er meer bekend is, en ik zit hier nu thuis met die kleine en te wachten tot er maar weer een berichtje komt Willen jullie mee duimen dat het allemaal goed afloopt en dat het uiteindelijk allemaal een beetje mee valt ? Groetjes Esther.
Jeetje meid, ik duim voor je schoonzusje dat het allemaal meevalt en dat ze snel weer gezond thuis is!
Ik weet niet met welke snelheid het gebeurd is, ik weet alleen dat haar scooter niet harder dan 25 km kan.
Eindelijk een telefoontje, alles is nagekeken en er is niks gebroken en nergens een scheurtje. De echo en nek foto waren ook prima! Ze moet nu alleen nog plassen en dat willen ze nog controleren of daar geen bloed in zit. Als dat ook goed is mag ze zometeen weer naar huis en dan blijft mijn schoonmoeder bij haar slapen. Pffieww ik ben helemaal opgelucht! xxx
inderdaad gelukkig maar... is neit niks een ongeluk en alles wat erbij komt kijken..... beterschaps en sterkte