Volgens mij kan dat wel. Maar vraag me wel af hoe vaak dat ook daadwerkelijk gebeurd... Zelf echt onwijs veel stress gehad de hele zwangerschap en uiteindelijk ingeleid met 38+2.
Het kan wel harde buiken en gerommel opleveren. Een teken dat je lijf het niet eens in met de situatie. Ik had dat ook met een paar stressmomenten in de laatste weken. Stress kan het opwekken, zeker als het langer duurt, dan geeft je lijf aan dat het binnenin echt niet fijn meer is, en de kleine buiten de buik beter af is. Maar dan heb je het wel over langdurig en veel stress. Maar stress tijdens de ontsluitingsweeen remt juist af. Ik had zelfs een wee-pauze van 2 uur toen opeens de VK, stagiare en oppas ons huis binnenkwamen. Daarna ging het rustig verder..
Ik ben 31,3 dagen zwanger mijn gehele zwangerschap ben ik al gestrest .Hopelijk blijft ons klein hummeltje nog even zitten waar ze zit.Maar heb veel harde buiken en maak me daar soms wat zorgen over zeker omdat ik ze soms gewoon moet weg puffen.
nou ik had echt heel erg stress tijdens mijn laatste zwangerschap en mijn dochter bleef lekker zitten tot 41+1...
Ik heb vanaf week 21 zwangerschap veel strsss gehad en ben met 39, 4 bevallen.. wel erg last gehad van harde buiken vanaf week 25 echt enorm vervelend ..
je kan er harde buiken door krijgen... maar mijn vk zei juist dat het stresshormoon ervoor zorgt dat het juist langer duurt voor je gaat bevallen.
Twee dagen voordat ik was uitgerekend overleed mijn schoonmoeder aan kanker. Uiteindelijk ben ik bevallen met 41.4 dagen. Toen we weer enigszins konden ontspannen dus.