ongesteldheidklachten maar geen bloeding.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door trotsema, 17 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er meer vouwen die wel ongesteldheidklachten hebben maar geen bloeding? Ik voel precies wanneer ik ongesteld ben een eisprong heb. Ik ben zo ook bij mijn tweede ook zwanger geworden. Maar ik hoor nooit dat er meerderen mensen zijn die dat hebben. Wij gaan nu voor de derde. erg spannend weer.

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Je bedoelt dat het voelt alsof je ongesteld moet worden maar dat je toch zwanger blijkt te zijn????

Ja dat was bij mij idd wel zo. Bij de eerste heb ik ook pas paar dagen na NOD getest, ik dacht dat ik ongesteld ging worden en dacht dat ik moe was door de drukte op t werk (hoogseizoen en aan vakantie toe :D ) Nou ik bleek dus helemaal zwanger te zijn. :D
    Bij de tweede heb ik voor kort voor NOD getest, maar dat kwam deels omdat ik met ovu-testen wist wanneer NOD zou moeten zijn. Maar idd ook toen al zo'n zwaar onderbuikgevoel alsof je ongesteld moet worden.

Derde zwangerschap is gekomen door overschakeling van pil. En daar had ik niet direct "ongesteldheidsklachten" bij, maar was ik tussen de middag ineens 'beroerd'. Dit had ik bij de tweede ook paar maal gehad.

3. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bedoel echt ongesteld maar dan zonder bloed, ook heb ik gewoon een eisprong. Ik ben wel vruchtbaar. Ik vroeg mij af of meerderen mensen dit hadden. Ik hoor vaak dat het niet mogelijk is. Het is lastig om dan alles te controleren.

4. jootje90

jootje90 Lid

16 jan 2015
    69
    11
    8
    Ik heb dat gevoel ook. Ik heb nog niet getest want ik heb volgende week pas mijn nod. Maar ik heb inderdaad ook het gevoel alsof ik wat menstruatie krampen heb. Maar bij mij komt er ook al meer bij kijken. Ik heb al een paar dagen pijn in de onderbuik wat door trekt naar mijn liezen en bekken. En vorige week had ik abnormale afsheiding (voor mijn doen) en sinds gister wat bruine en lichtroze bloed verloren en ook sinds gister aldoor heel misselijk. Hopen dat het raak is.

5. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dat inderdaad ook bij bijde zwangerschappen. afgelopen maand had ik het ook maar was niet zwanger:(

Deel Deze Pagina