Slijmverlies met beetje oud bloed

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Infantem Amor, 17 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Hoi Dames,

Moet even van mij afschrijven...
    Ik heb provera moet slikken om mijn menstruatie op te wekken. Afgelopen zondag had ik hier mee ongi moeten worden, echter ben ik dat nog altijd niet...
    Ik heb wel sinds 4 dagen dan ik roze af veeg en iedere dag ongeveer 4 druppels bloed verlies... Sinds vanmiddag is daar bij gekomen dat ik slijm verlies met daar in oud bloed (die druppels zijn ook oud bloed)...
    Volgens FF heb ik toch nog een eisprong gehad en mijn temp blijft erg hoog. Eergister een test gedaan en die was negatief... Word er ondertussen helemaal knettergek van... Weet me totaal geen raad met me eigen... Iedere maand voel ik van alles en lijk wel zwanger wat dan niet is en nu voel ik niks en zou ik niet zwanger kunnen zijn na die provera...

Sorry moest ff van me af schrijven...

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Wat balen voor je! Merk je al iets van vruchtbaar slijm? Ik kan je geen advies of antwoord geven verder heb er niet genoeg verstand van. Heel veel sterkte en ik hoop dat je menstruatie goed op gang komt.

3. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Uhm weet niet had ongesteld moeten worden, dus vruchtbaar slijm zal ik nu niet meer hebben. Wel gehad, zo'n 18 dagen terug... Morgen even de gyn bellen, want heb dit nog nooit gehad, provera slaat bij mij altijd aan en ben dan netjes ongi wanneer het moet...

Deel Deze Pagina