stel(voorbeeld) je hebt een leeg vruchtzakje,je moet nog even wachten op je eerste echo je hebt wel vollop zwangerschpstekenen,en alles lijkt normaal verlies je dan bloed voor het los komt binnen,of kan je ook niks merken terwijl het toch al niet meer leeft van binnen? in kort gezegd,heb je bloed tijdens die periode,of komt dat echt pas op gang als het los komt van binnen? hoop dat jullie me vraag begrijpen?
Helaas hoef je er helemaal niks van te merken als je een leeg vruchtzakje hebt. Ik had 1 miskraam gehad en de 2e zwangerschap leek alles goed te gaan. Ik had volop kwaaltjes, verloor geen bloed maar met 8 weken was er toch alleen een lege vruchtzak... Alle andere miskramen heb ik trouwens wel wat last gehad van een klein beetje bruin bloedverlies rond mijn NOD en soms ook later nog wel eens, maar bij de 2e miskraam dus niet. Het echte rode bloedverlies krijg je pas als de miskraam gaat doorzetten.
hier ook lege vruchtzak gehad.. het is dat ik een echo heb aangevraagd bij de 9 weken anders had ik het pas bij de 12 weken geweten. Ik had volop symptomen maar er zat niks in... niks geen bloed verloren of wat dan ook
Hier ook lege vruchtzak bij vorige zwangerschap bij 10,5 week. Geen bloedverlies of krampen gehad, alleen wat zwangerschapskwaaltjes...
Ik had ook een leeg vruchtzakje. Ik heb er niks van gemerkt dat het niet meer leefde in me. Ik had geen krampen, bloed...niks! Wel wat vage zw. symptomen. Liefs!
ooh het is duidelijk dus dat je helemaal niks hoeft te merken dus. dat makt het id even onzeker allemaal zeg word er allemaal zo bang en angstig van. ik kan nu helemaal niet meer wachten tot ik me eerste echo krijg weet iemand toevallig ene info site of iets dergelijks,waarop je kan lezen tot welke leeftijd dit voorkomt en hoe dit word veroorzaakt eventueel en zulk soort info? alvast bedankt voor het antwoorden alvast hier boven
Ik had ook een leeg vruchtzakje... Mijn zwangerschapssymptomen werden in week 7 minder. Toen had ik het vermoeden dat het niet goed zat. In week 10 kreeg ik bloedingen en heftige krampen (soort weeën) Daarna ben ik het vruchtje verloren. Ben je zwanger en bang dat het niet goed zit?
ooh wat erg,heb je gewoon 3weken rondgelopen met dhet idee dat het goed zit en krijg je zoiets,jeetje word er stil van ja ik ben kort zwanger,en heb er een naar gevoel over vraag me niet waarom eigenlijk,me gevoel denk ik
ik vind dat je wel erg onzeker ben merk ik aan aantal topics van je je moet niet te veel nadenken of lezen want het kan altijd nog mis gaan ook al heb je goede echo gehad tuurlijk wil je dat niet weten want weet hoe het voelt als het niet goed gaat maar je er zoveel mee bezig houden is ook niet goed voor jou en de kleine
Ik ben het met bengeltje eens hoor meis! Probeer tot aan je echo een beetje rustig te blijven, en als je nog niks zeker weet is het verstandiger om uit dit soort topics te blijven! Echt meis, stress is al helemaal niet goed..... succes en ik hoop dat het allemaal goed zit bij je
ja sorry,ik maak me idd erg veel te druk en nee dat is duidelijk niet goed voor de kleine ik an beter gewoon even me echo afwachten,en dan erna hopen dat het goed blijft bedankt voor jullie antwoorden,fijne zwangerschap toegewenst
Hey meissie, Wil even reageren op je topic. Ik snap je onzekerheid heeeelemaal. Ik heb drie maanden geleden een MK gehad en ben nu weer zwanger. Maar ik ben zoooo bang dat het weer verkeerd gaat, terwijl alles nu goed voelt. Ik heb 11 november mijn eerste echo. Probeer echt rustig te blijven tot je ook zover bent. Stressen is echt niet goed voor de baby. Ik heb makkelijk praten hoor. Lees hier zelf ook regelmatig mee en reageer ook wel. Maar soms lees ik topics waar ik vreselijk onrustig van kan worden. Ik zou hier eigenlijk ook gewoon niet moeten komen. Probeer wel positief te blijven en en vertrouw je lichaam. Ik voel me ook echt zwanger, ben misselijk, overgeven, geen honger. Als je ook nog steeds bang bent dat het mis gaat, is dat jammer. Gewoon rustig blijven en probeer ervan te genieten. Dan ga ik dat ook proberen okeej! Het is ook zo spannend allemaal. Maar voelt het echt niet goed? Hoe denk je dat je aan je gevoelens komt dan? Is het eerder misgegaan o.i.d? Liefss
ja ik heb helaas meerdere miskramen gehad dacht dat ik dat wel overleefde,maar nu komt die grote angst ineens weer terug,die ik niet verwacht had maar afijn,stress is idd erg slecht ik probeer ook zo min mogelijk dit topic te vermijden,maar kan het niet altijd laten veel genieten van de zwangerschap,dat moeten we doen dank je