Hallo Kwebbeltje, Onze Demi is over het algemeen een heel blij kind. Sinds dat ze 14dgen oud is, krijgt ze HA voeding, daarvoor BV. Ze heeft 1 pak HA van Nutrilon gekregen en daarna zijn we overgegaan op die vd Kruidvat en inmiddels heeft ze daarvan bijna het 3e pak leeg. Krampjes heeft ze altijd wel in diverse maten gehad, ene dag meer als de andere dag. Niezen doet ze ook regelmatig en de hik heeft ze minimaal 2 á 3x daags. De laatste weken had ze 1x daags een poepluier. Vandaag echter heeft ze er al 3 gehad en het is lichtergroen van kleur en dunner. Ook zie ik er melkvlokjes in. Ze heeft ook flink meer krampen vandaag en daarbij overstrekt ze ook, naast dat ze de beentjes regelmatig optrekt. Ze had vandaag voor het eerst ook tijdens het voeden last van krampjes, ik zag haar mondje zo nu en dan vertrekken alsof ze wilde gaan huilen en dan werden de beentjes ook weer opgetrokken. Edit: sinds een aantal dagen laat ze ook veel meer scheten die behoorlijk ruiken. Ik lees net in een ander topic dat dit allemaal symptonen zijn die bij KMA voorkomen. Moet ik me al zorgen maken of hoeft het nog niets te betekenen? Dank alvast voor je reactie.
Hallo Ilja even ter info; Ik ben zojuist teruggebeld door het CB en heb de situatie uitgelegd. Inmiddels spuugt Demi ook, niet een hele fles, maar meerdere keren mondje vol zeg maar. Deed ze voorheen ook niet. Verder is ze heel vrolijk tussen de periodes door waarin ze krampjes heeft. HEt CB zegt dat ik het nog even aan moet zien. HEt kan een gewoon buikgriepje zijn, tenslotte heerst dat ook. Ik vind sowieso de ontlasting er vanochtend alweer minder waterig uitzien als gister. Wel had ze om 10 uur alweer 2x een poepluier gehad. Volgens het CB zitten baby's rond de 6 weken ook aan hun hoogtepunt wat de krampjes betreft, dus dat zou de erge krampjes van de afgelopen dagen kunnen verklaren. Dan zou dat nu dus minder moeten gaan worden, ik hoop het maar. Als ze donderdag nog zo vaak ontlasting heeft op een dag en nog veel spuugt moet ik even bellen voor een afspraak dan gaan ze dr wegen om te kijken of ze afvalt. Ze dachten in eerste instantie neit dat het met voeding te maken heeft omdat Demi deze voeding tenslotte ook al een week of 3 heeft gehad zonder problemen. IN ieder geval dank voor het meedenken. Groetjes Lexie