Ik ben nu ruim 17 weken zwanger en sinds week 14 bloed ik ivm een bloedprop in mn baarmoeder. Sinds week 15 is de misselijkheid 3 keer zo erg geworden, heb ik last van erge koppijn, heb vermoeide benen alsof ik 80 kilo moet meesleuren, heb last van een drukend gevoel in mn bovenbuik en heb constant menstruatiepijn laag in mn rug en baarmoeder en slaap 's nachts heel slecht! Is dit normaal? Want in het beginvan mn zwangerschap had ik dit niet en ik heb het gevoel dat het met de dag zwaarder wordt! Dit is ook mn eerste kind en ik ben nog lekker jong en voelde me altijd fit. Verder ben ik echt toe aan vakantie en ben zoooooo moe!
nou ja normaal is t iig niet. Wat zegt je verlos ervan? Ik zou t ff met hem haar bespreken, zeker als je je zo moe voelt
Ik ga morgen naar haar toe en ga dit met haar bespreken want sinds week zijnd eklachten echt alleen maar toegenomen. Alleen ik ben zo'n muts dat niet wil klagen en maar denkt dat het mss niks voorstelt.
Het gaat wel om je sinterklaascadeautje hoor! Ik zou direct bellen en er naar toe gaan. Dit is m.i. niet normaal meer... goed om jezelf denken hoor! Succes en sterkte meid!
Hahahha idd mijn unieke sinterklaaskadootje Ik weet zeker als ik nu het ziekenhuis bel dan praten ze me om of ik niet tot morgen kan wachten. Dus je denkt dat dit niet normaal is. Idd nu ik erover nadenk heb ike cht zoiets van huh in zo'n korte tijd veel klachten en ook geen fut meer! het ersgte van alles is dat de klachten erger worden 's nachts. Je beleeft als het ware alles zo intens! Ik hoop dat ik moregen een volledig beeld kan krijgen vanw at ik heb....
Huisarts gister gebeld en zegt ie doodleuk maak een afspraak dus ik heb morgen om half 10 een afspraak staan. Ik loop bij de gyn. en kan pas morgen bij dr terecht.
Nu is het al wat later op de dag dus je zult vast wel wachten tot de afspraak van morgen, maar zorg ervoor dat ze naar je luisteren hoor! En anders overdrijf je alles maar een beetje. Het lijken me een beetje te veel klachten om het te laten afdoen als: "het hoort erbij". Succes morgen!
Hoi, Ik ben er geweest en er bleek glucose in mn urine te zitten! Verder was mn bloeddruk laag 120/50. Mijn ijzergehalte was ook laag 6,8 (vorige keer was ie 7,5). Ik werd heel snel eruit geschopt en kreeg een recept met ijzertabletten (gatver!). Ik stelde nog de vraag van wat betekent het van die glucose en kreeg geen antwoord. Weet iemand het misschien?!
glucose klinkt als zwangerschaps diabetes... maar dat zal het dus wel niet zijn anders hadden ze vast meer gedaan dan alleen ijzertabletten. zo laag vind ik je ijzer trouwens niet ( op het randje dat wel) En je bloeddruk is gewoon netjes. Was dit bij jou HA? zou je niet nog ven bellen wat dat nou betekend die glucose, ik vind het heel raar dat je o weinig uitleg krijgt.