Hallo Ik ben maandag langs geweest bij de dokter, omdat ik heel veel last heb van mijn rug en van misselijkheid. De dokter heeft Agyrax voorgeschreven voor misselijkheid,braken en duizeligheid. En TriBvit voor rugpijn. Vitaminen met foliumzuur en nog anders vitamines. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben tot en met vandaag thuis geweest en als ik die TriBvit inneem, voel ik mij enorm moe en raar. De medicatie vertrouw ik niet echt, zijn er nog andere alternatieven? Groetjes Mandje xxx
deze medicijnen zijn in nederland in ieder geval niet bekend. weet je anders ook de naam van de werkzame stof in het medicijn?
Op beide bijsluiter staat er dat er geen negatief effect is op zwangerschap. Wel dat je kan negatieve effecten krijgen door Agyrax te gebruiken met andere medicatie. Ik neem altijd nu Agyrax smorgens en in de middag die vitamines en dan pas krijg ik last van dat duizelig, raar moegevoel. Misschien dat ik die vitamines beter niet meer neem en gewoon is proberen met agyrax. Ik zal het eens moeten uittesten Toch bedankt voor jullie reactie