Smoesjes feestdagen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door san68, 22 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. san68

san68 Actief lid

27 feb 2007
    213
    0
    16
    Ik ben net zwanger en de feestdagen zijn in aantocht. Weten jullie nog goede smoesjes om niet te drinken en bepaald eten niet te nemen?

2. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik was ook net zwanger in december en heb gezegd dat ik een antibiotica kuur slikte voor een blaasontsteking :p en zo heb ik het niet drinken een reden gegeven en met het eten heb ik niet zo'n last gehad omdat ik bijvoorbeeld al nooit zo van het rauwe vlees was ofzo!

Fijne feestdagen en geniet van je zwangerschap! In augustus uitgerekend toevallig?

3. flip

flip Actief lid

10 jun 2009
    174
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jij bent de Bob?

4. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Bezig met een anti biotica voor een blaasontsteking en daar MAG je NIET bij drinken en door de kuur, voel je je niet best waardoor je ook even minder trek hebt.....hahah:D

5. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was net zwanger op mijn vrijgezellenfeest en heb daar ook gezegd dat ik een kuur had voor een blaasontsteking. Daar mag je niet bij drinken. Niemand die dit vreemd vond.
    Tja en qua vlees. Kan toch zijn dat je liever geen rood vlees eet.

6. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Mensen hebben het over het algemeen niet eens door wanneer je niet een wijntje ofzo meedrinkt. Ten minste, bij mij waren ze altijd gewend dat ik een drankje meedronk, maar niemand die het opviel toen ik dat even niet meer deed... maken ze er een opmerking over dan kan je altijd zeggen dat je een kuur volgt, de bob bent of voor de show je glas laat vullen en die vervolgens weer ergens laat staan :)

7. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    blaasontsteking heeft bij mij goed geholpen :D:D

succes

8. Seth

Seth Niet meer actief

Qua drinken had mn vriend een goeie....
    "dat je nog een kater hebt van de dag ervoor..." :D

9. san68

san68 Actief lid

27 feb 2007
    213
    0
    16
    Bedankt voor jullie reacties. Kerstavond en vandaag redelijk doorgekomen. Vandaag toch maar een glaasje wijn ingeschonken, ik kon er niet onderuit, paar keer genipt zonder te drinken een keer een volle slok genomen en naar het toilet om uit te spugen en uiteindelijk het glas met het lege glas van mij partner geruild. Wat een gedoe... Nu maar hopen dat het niet opgevallen is;)

10. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha,

Keertje afslaan zal echt niet opvallen. Ik wissel dat af met als ik bij mezelf thuis ben druivesap uit een wijnglas te drinken of water uit een bierflesje op feestje (gewoon even meenemen naar toilet, leeggooien en bijvullen). Bobben werkt ook goed, maar met eten is het lastiger heh!

Groetjes!

Deel Deze Pagina