vraag ovutesten

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by lennyt, Jul 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lennyt

lennyt Fanatiek lid

Feb 22, 2008
    2,844
    0
    0
    budel dorplein
    Ik weet bijna heel zeker dat ik vandaag mijn ei gevoelt heb tenminste het voelde ook zoals ik normaal mijn eisprong ook voel
    nu heb ik ovulatietesten van de action maar ze blijven allemaal licht van kleur zo worden ook niet donkerder

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Lennyt,

beetje suf misschien, maar heb je getest volgens de gebruiksaanwijzing? Je verwacht 24 tot 48 uur voor je ovulatie de LH-piek en een donkere lijn op je test, dus misschien heb je je eisprong toch nog niet gehad ondanks dat je dacht m te herkennen. Het kan ook zijn dat de test bij jou niet goed is aangeslagen. Wij zijn niet heel enthousiast over ovulatietesten omdat ze vaak niet betrouwbaar zijn. Test nog even door, misschien ben je te vroeg en komt die piek nog.

Groetjes Brigitte

3. lennyt

lennyt Fanatiek lid

Feb 22, 2008
    2,844
    0
    0
    budel dorplein
    ik weet het eigenlijk wel heel erg zeker
    heb altijd zwanger en kids dipsticks gehad en die werkte prima daar kon ik ook echt mijn piek op zien maar deze werken bij mij schijnbaar flut
    welke methode raden jullie dan aan

4. lennyt

lennyt Fanatiek lid

Feb 22, 2008
    2,844
    0
    0
    budel dorplein
    en heb ook veel last van nat en plakkerig slijm vandaar

5. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Goedemorgen,

Het is lastig adviseren welke ovulatietesten wij zouden aanraden, omdat wij niet echt enthousiast zijn over de betrouwbaarheid van deze testen. Mogelijk kan je deze vraag plaatsen op het forum ovulatie en zwangerschapstesten. Er zijn vast wel een aantal leden die je hierover een advies kunnen geven. Daarnaast zou ik meer afgaan op de symptomen die wijzen op een eisprong. Zoals het slijmverlies dat je hebt en het voelen van de eisprong. Ik hoop dat je hier iets mee kan. Succes!

Groetjes Monique

Share This Page