Is dit normaal?..pff..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door happy2012, 5 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy2012

happy2012 Actief lid

2 jan 2012
    333
    18
    18
    Hoi!

Kunnen jullie mij vertellen of dit ook onder een normale menstruatie geplaatst kan worden...Ik word zooo zenuwachtig..

Eerst wel menstruatie willen want dan loopt m`n cyclus tenminste.
    Dan geen menstruaties willen, want dan hopelijk zwanger..
    Vervolgens wel menstruaties willen, want bang dat baarmoederverklevingen terug zijn.
    Het werkt weer, dus hopelijk blijft menstruatie weer uit...
    maar nu denk ik, ik merk t allemaal wel..of menstruatie of zwanger en nu ben ik niet zwanger, maar heb ik een zgn menstruatie waarbij ik op 2 dagen heel klein beetje, bijna te verwaarlozen bruine afscheiding heb gezien...

Wat moet ik hier van denken? Ik maak me zo veel zorgen dat in mijn lichaam zo veel meer mis is dan het in eerste instantie lijkt. De arts spreek ik woensdag pas en zou graag van jullie weten of m`n zorgen terecht lijken of dat zo`n menstruatie ook meer voorkomt.

Dank voor het lezen en hopelijk jullie antwoord.

Liefs

2. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    ;)misschien moet je nog eens even gaan zitten om je verhaal eens even rustig opnieuw op te schrijven!! niet in paniek raken!
    want dit verhaal is men niet helemaal duidelijk.;):D

3. Expatje

Expatje Actief lid

9 dec 2013
    125
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bruin afscheiding zou ik niet als menstruatie tellen. Het moet helder rood bloed zijn. Na mijn 2de miskraam icm IUi/ hormonen was mijn lichaam helemaal in de war (3 dagen na inseminatie bruin bloed gehad 10 dagen lang tot mijn menstruatie door zette). Nu is alles weer zoals het moet.
    Als je zeker ben dat je niet zwanger ben kan het niets betekenen, anders misschien innestelbloeding? In welke deel van je cyclus zit je?

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Het is lastig om te zien wat je nu werkelijk wilt weten; onregelmatige (bloedingen in) menstruaties komen vaker voor. Het wel/niet ongesteld willen zijn, klopt met de redenen (weten dat het werkt/zwanger willen zijn).

Als er iets mis is, moet de ha je doorsturen!

5. happy2012

happy2012 Actief lid

2 jan 2012
    333
    18
    18
    Dank voor jullie reacties, ondanks mijn idd vage;) verhaal.

Wat ik eigenlijk wil weten:
    Moet ik mij zorgen maken dat mijn menstruatie 2 dagen alleen uit een beetje bruine afscheiding bestond (zonder helderrood bloed)?

Ik weet zeker dat m'n menstruatie moest komen (getempt) en ben echt niet zwanger.

Hopelijk snappen jullie mij nu beter en kunnen jullie mij adviseren.

nogmaals dank!

Deel Deze Pagina