Heb ik de enige baby....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Joycey, 19 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

...die je gewoon geen hard stuk speelgoed kan geven op zijn speelkleed zoals bijvoorbeeld een rammelaar of rups van hardplastic? Er staat op: ideaal voor de leeftijd tussen 3 en 6 maanden oud.

Ik geef dat speelgoed aan hem, blijf erbij, rammel wat en hij vind het geweldig om mee te spelen - ondertussen basht hij wel gewoon zijn eigen hoofd in met die rammelaar als ik er niet bij ben. Hij is ontzettend sterk en rammelt/slaat er op los.

Tot nu toe zie ik het altijd net op tijd als hij ermee gaat slaan (en slaat hij gelukkig tot nu toe altijd eerst op de ondervloer), maar ik ben toch niet de enige mama die het al 24049302 keer fout ziet gaan?

Ik vind het gewoon echt geen ideaal speelgoed... Straks slaat hij zichzelf een bloedlip en kijkt men mij erop aan ofzo :)

*vervangt zijn stoere fisher price snapslock rups voor een zachte teddybeer*

2. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier hebben we dan gewoon een kind met een bult.. 2x gehad, nu slaat ze zichzelf nauwelijks meer, soms nog perongeluk

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hahaha ik hoorde het wel van mijn nicht dat haar kinderen zichzelf ook wel eens regelmatig op die manier per ongeluk sloegen maar ik heb het hier nog nooit meegemaakt:D
    Maar hier wel een extreem rustige

Maar wel leuk beschreven :D

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ieder kind recht op z'n eigen bult...

Ik ben niet zo bang voor een stuk kind.. laat ze lekker... echt stuk gaan ze niet zo snel.

@TS>. ik zie niets bijzonders aan je filmpje. Leuk filmpje dat wel maar ik heb drie van dit soort kinderen. Gewoon lekker bewegelijk. Hier hebben de eerste twee het prima overleefd.. ik denk dat het bij de derde ook wel los zal lopen.:D

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hahaha geweldig filmpje :D hier 1 jaar, slaat ook nog graag tegen balletjes als ik het boven hem hou maar hij doet het nu nog rustiger haha

Ach jou zoontje word wel een harde bikkel op die manier.
    Als mijn manneke later valt zou ik hem een kusje op zijn knie moeten geven terwijl u manneke zou gaan opstaan en doorlopen :D

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik zo het lekker laten gaan... Hier sloegen ze zichzelf ook weleens, niet leuk voor hun maar ze leerden er wel van.
    De keren dat ik dacht; "ik moet ze zo naar de oppas/peuterspeelzaal/school brengen, die mensen gaan vast denken dat ik ze mishandel" zijn al lang en breed niet meer op 2 handen te tellen ;)

8. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Mijn oudste ging (met 7 maand) tijgeren en wij hadden toen een salontafel met een extra onderplaat. Op voorhoofd hoogte als meneer ging tijgeren.

Hij wilde onder de tafel door, ofzo, en boem tegen de tafel "huhuhuhmmm?" (Zoiets klonk het, zei hij) en keek omhoog.
    2 seconden later; boem, weer verbaasd kijken en weer boem.
    Meneer deed dat 7 a 10x achter elkaaar en trok dan zijn hoofd in om onder de tafel door te tijgeren.
    Een half uur, of uur of dag, later ging het weer van voren af aan.
    Hij had regelmatig zijn hele voorhoofd in alle kleuren van blauw naar bruin/zwart naar geel. Tja...

Ik ben er nooit op aangesproken en hij zit nog dagelijks onder de blauwe plekken. Dus kwa dat zal het vast wel loslopen. ;)

9. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    ons zoontje heeft dat ook regelmatig gedaan. Kan hem niet altijd tegenhouden. schiet ook niet op denk ik. dan leert hij het nooit.

net als met het vallen als hij aan de tafel staat ook paar x goed gebeurd en nu laat hij zich gewoon op zijn kont vallen

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Schandalige mama's zijn jullie :D Jullie kleine prutsjes onder de blauwe plekken en builen ! Hahahaha.

Nee grapje hoor! Ik vind het moeilijk om hem maar wat aan te laten doen. Ik blijf er wel bij wanneer het om hard plastic speelgoed gaat. Ik kan het zelf niet over mijn hart verkrijgen om hem nu al een blauwe plek te laten krijgen. Hij speelt maar fijn met onder andere zijn stoffen bal :cool: Hij krijgt zijn kansen later wel; qua blauwe plekken.

11. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Och het hoort erbij. Ervaringsleren....
    Die wipstoel mishandeling is nog niks. Hihi hier werden de beesten er af getrokken. Kindlief was ook veel te druk voor dat ding, levensgevaarlijk ;)

12. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Hier slaat ze ook regelmatig met een hard stuk speelgoed tegen haar hoofd. Dan kijkt ze even raar, maar echt pijn doet dat meestal niet.

Soms denk ik; Auw dat moet echt pijn doen, maar dan geeft zij geen kik.

Ze kunnen echt wel tegen een stoot(je) ;)

13. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Dit inderdaad.

Ik ben wel eens de winkel in geweest met mijn kind en een bult. Kreeg ik de opmerking:zo die heeft lekker gespeeld ;)
    dus het gebeurt meer

14. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
  15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja die ken ik inderdaad :D Ik zal eens kijken of ik ze tegen kom bij de Prijsmepper :D Spotgoedkoop is het daar. Bedankt voor de tips!

16. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Wij hebben een soort activiteitenbal. Gekocht bij de Prenatal, dus het zal wel goed zijn. Hij heeft zich er al 2 keer mee op zijn hoofd gemept. Ding is ook veel te zwaar voor een kind van nog geen 6 maanden, maar wat was het leuk speelgoed voor die kleintjes.. NOT

Hij mag er nu mee spelen, als hij op schoot zit en ik hou het vast. We hebben nu een zachte bal en zachte nijntje blokkenerbij gekocht. Veel verantwoorder:D

Deel Deze Pagina