ja kan schelen..die hebben apotheek in ziekenhuis enzo... Bij mijn kiezen waren de wortelpunten gebroken en moeten eruit geschraapt en geboord worden en dat was ook in mn mond dik en opgezet, van de buitenkant niets te zien. Ik heb toen ook nog zakjes gehad, ik nam er 4 per dag a 600 mg, wat eigenlijk al teveel was, maar geen pijn gnagnagna
Vriendlief heeft er ook dagen last van gehad, maar had wel hechtingen...En kreeg er ook nog eens een ontsteking bij. Ik zou zeggen kijk het nog even aan, haal wat brufen! En als het volgende week nog niet een beetje bekomt ff bellen...
Devils dat gebeurde bij mij de 1e keer ook! Doodeng vond ik dat! Toen kreeg ik naast de Brufen ook ab mee!
Lekker he dat gekraak en een fronsend tandartsgezicht boven je hahaha. Ik heb mn andere 2 nog, rechts, ik heb mn afspraak al 5 keer verzet in de pc hahaha
Bij mij was de echte 'pijn' na 2 dagen wel weg. Alleen gewoon een vervelend gevoel. Kon ook gewoon weer naar school en gewoon eten alleen goed naspoelen. Moest 5 januari eigenlijk weer, dit keer om er 2 uit te laten trekken maar omdat we plots verhuist zijn heb ik deze moeten afzeggen(was wel een beetje opgelucht haha)