Is dit normaal tegenwoordig? (opvoeden)

Discussie in 'De lounge' gestart door bouncytigger, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.198
    16.534
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik vind dat scheldende jochie echt het toppunt.
    Die kinderen voor mijn huis zou ik me ook aan irriteren.Hier ook weleens gebeurt maar mijn optreden maakt vaak dusdanige indruk dat ze niet meer terugkomen haha.
    Ik kan heel lelijk worden wanneer ik boos ben haha.
    Als ze weer voor je deur staan zou ik gewoon naar buiten stormen en zeggen dat ze op moeten sodemieteren en niet vragen of ze ergens anders willen spelen.
    Gewoon korte metten meemaken en als die ouders agressief aan de deur komen dan bel je de politie.

2. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    in wat voor buurt woon jij?!
    gelukkig zijn de kinderen hier niet zo, zou ik niet vrolijk van worden!

3. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    (ik zal wel tegen het zere been van menigeen schoppen nu, maar het werkt wel)

Ik zou gewoon een pot groene zeep kopen en daar de oprit even mee inzepen. Dan wachten op de eerste fiets... Die komen daarna echt niet nog een keer. Succes gegarandeerd. (het al-oude: wie niet horen wil moet maar voelen)

4. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Dit dus.... Ik ben ook zo'n moeder die geen blad voor de mond neemt als ik ergens zie dat een kindje iets doet dat niet kan (en de eigen ouders er niet zijn / het niet zien) Soms krijg je eerst een grote mond maar als je zelf serieus blijft hebben ze stiekem toch wel respect voor je...

Spreek ze er duidelijk op aan (ga niet vanuit de voordeur staan gillen zeg maar) Het is jullie oprit en je wil het niet hebben, punt uit. Zou toch wat zijn zeg als die opgeschoten jeugd nu al de dienst uit maakt in de buurt.... ze moeten nog puber worden!

Deel Deze Pagina