dochtertje achtervolgd

Discussie in 'De lounge' gestart door Biene, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Wat ons nu vanavond is overkomen.
    Wij hebben een speelveld voor de deur waar veel kinderen samen buiten spelen Nu met de warmte spelen ze wat later buiten geen probleem.
    Komt mijn dochtertje van 8 helemaal over haar toeren aan de deur. Ze was achtervolgd door een man die het op haar gemunt had.
    Ze stonden met een groepje bij elkaar en hij rende op de kids af meteen achter mijn dochter aan. (ze was op dat moment het enige meisje in de groep)
    Gelukkig was ze op tijd thuis. Papa is meteen met haar in de auto gestapt en ik heb de politie gebeld.

Die kwamen en kunnen nu helaas weinig doen. Als surveilleren en kijken of er geen nieuwe meldingen binnenkomen. We zijn ons rotgeschrokken. Welke gek doet toch zoiets?

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Geen idee, maar ik hoop dat ze hem grijpen, stevig aan de tand voelen en hem flink duidelijk maken (met of zonder geweld) dat dit toch écht niet de bedoeling is.

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Oh wat naar zeg... weet verder niks te zeggen maar sterkte!

4. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Heftig zeg!

Herkende je dochter of 1 van de jongens deze man?

Pfff wat wilde hij? Haar alleen bang maken of misschien wel meer?
    Misschien dat hij nu opzoek is naar een ander meisje? Hoop echt dat de politie goed surveilleerd.

Dit soort mannen moeten lekker op een hutje op de hei gaan wonen.

Bah bah bah bah! Kan hier zo kwaad om worden.

Sterkte!

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Vreselijk gelukkig is alles goed gekomen pff moet je niet aan denken zeg :(

Hier eens meegemaakt dat de tweelingzusjes van een vriend van mij op straat liepen en er een auto kwam, die man stapte uit, trok zo 1 van de meisjes de auto in en reed toen door. Het andere zusje was naar huis gerend voor hulp. Een geluk was dat het meisje in de auto zo hard gilde en schreeuwde dat die man was bang geworden en haar toen zo uit de auto gegooid had!

Echt ik snap die mensen allemaal niet. Waarom een onschuldig kind!?

6. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Niemand van de kinderen herkende hem. En wat hij wilde... ik heb geen idee.

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Gatver ook al zo'n engerd!

8. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Oh jakkes wat creepy!!
    Hoop dat ze hem vinden...bah...wat een raar volk loopt er toch rond!

9. moedervan6

moedervan6 Bekend lid

6 apr 2011
    527
    0
    0
    Wat een slimme dochter hebben jullie,toppie hoor.Gelukkig is er verder niks met haar gebeurt.

10. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Hoop dat hij heeeel snel opgepakt word!
    Wat een mafkezen zeg.

11. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Getver, de nachtmerrie van iedere ouder.

Misschien was het totaal onschuldig, maar wel ontzettend goed dat ze weggelopen is en naar huis is gegaan. De politie is nu extra alert en nu maar hopen dat het een misverstand was en jij haar alleen wat wou vragen. Mocht het wel een viespeuk zijn dan opsluiten en ............................................................................

12. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Bah vreselijk. Idd goed dat ze gelijk naar huis is gegaan..

13. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Jakkes wat zullen jullie geschrokken zijn!
    Waarschuw ook alle ouders die er vaak komen!

14. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    Totaal onschuldig? Serieus?

15. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik wil niet zeggen dat het verhaal niet klopt maar wel mijn ervaring delen. Mijn zoontje wad aan het buiten spelen toen er een man op hun af liep. In die tijd waren ze echt op spanning berust en hadden ze het regelmatig over spoken en kinderlokkers. Ze voedde elkaar flink en toen deze man op hen af kwam rende ze als een gek overstuur naar huis dat een kinderlokker heb wilde pakken. Toen er hier achteraan gingen bleek het de opa van een vriendje te zijn met de vraag of ze dat vriendje hadden gezien.

Kan het zijn dat deze man geen kwaad in de zin had? Vertellen alle kindjes los van elkaar hetzelfde verhaal?

16. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Dat kan toch ook? Jij weet toch niet wat die man wou van haar? Misschien wou hij gewoon iets vragen. Herkende hij haar ergens van of wat dan ook. Ik zeg toch ook dat het goed is dat ze weggelopen is en dat de politie is gebeld, maar daarom hoop ik wel dat het om iets onschuldigs ging, anders loopt er nu namelijk iemand rond die op rare dingen uit is. Natuurlijk kun je daar niet van uit gaan, maar de kans is natuurlijk ook gewoon aanwezig dat het niet kwaad bedoelt was.

17. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Getsie, ik krijg hier een eng gevoel bij!
    De politie kan denk ook weinig doen als ze hem gevonden hebben, ja vragen wat hij van plan was......ik snap wel dat ouders het recht in eigen hand nemen!

18. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    ja helaas zou ik bijna zeggen. alle kinderen hadden hetzelfde verhaal.

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ooo wat eng :(

20. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ik hoop dat het gewoon was omdat er kattenkwaad was uitgehaald en er ze zo vaak belletje lelde dat hij ze gewoon wou laten schrikken .

Maar ik vrees dat hij het misschien inderdaad op haar gemunt had je schrikt je dood !! Jeetje . Gelukkig weet je dochter goed dat ze moet wegrennen en heeft ze de leeftijd dat ze al echt snel kan rennen en is het daardoor deze keer goed gegaan .

Sterkte !

Deel Deze Pagina