Hier ook eentje met 40 graden koorts. Normaal gesproken kan ze nog niet op de bank blijven zitten, nu slaapt ze ook heel veel. Maar wat me opvalt dat sommige hier moeilijk bij d huisarts terecht kunnen. Wij hoeven maar te bellen en we kunnen dezelfde ochtend nog terecht. En als het niet gaat komt het smidags zelf even, dan maakt hij altijd een rondje bij de mensen of kindjes die echt niet kunnen komen.
Chantal: ook hier moet je meestal tot de volgende dag wachten... Zal iets zijn met de grootte van de praktijk denk ik. Overigens.. Als je echt paniek of spoed hebt.. Kan het wel altijd. Laatst lag dochterlief te gillen van de buikpijn en nadat ik gebeld had kon ik half uur later terecht. Uiteindelijk wel tijd moeten wachten trouwens.. Maar goed.. Er werd wel tijd gemaakt.. En dan niet door mijn eigen arts maar door iemand anders uit de groepspraktijk. Die vervolgens uitgebreid de tijd voor ons nam.. Ondanks dat we er tussen geschoven waren en wij niet officieel zijn patiënt zijn. Hele tevreden mama dus.
Ik denk dat jou zoontje een flinke griep te pakken heeft of iets. Als het vandaag niet beter gaat toch weer de ha bellen? Op deze leeftijd reageren ze niet meer zo snel. Slaap kan alleen maar goed zijn met de griep denk ik.
De griep die op dit moment heerst is heel erg hardnekkig en slaat fors toe. Mijn dochter is in 4,5 jaar nog nooit ziek geweest en nu al 2x in een maand en dan ook echt hoge koorts en als een vatendoek op de bank
Me zoontje is gelukkig weer helemaal opgeknapt, hij heeft nog wel een hardnekkige hoest maar die hebben ze hier alle 3. Ben blij dat ie weer helemaal bij is. Gister werd me kleine meid voor de 2e keer ziek, maar die is nu ook weer aan de betere hand. Wel hebben ze alle 3 echt een zeehonden hoest....De griep die heerst is echt hardnekkig, je hoort vele zieken die wel een week onder de panne zijn. EN dan die hoest die nog heel lang blijft hangen! Het word weer tijd voor de lente en zomer voor iedereen!