Wanneer naar ziekenhuis (minder beweging)

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Moniq, Sep 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moniq

Moniq Actief lid

Nov 18, 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo dames,

Sinds een dag of 2 voel ik de kleine in mindere mate.
    Eerst zat er echt regelmaat in.En ben er nu niet echt gerust op (heb eerder een zoon verloren met 37 wkn zwangerschap)
    En mijn buik doet ook zeer.
    Vanaf wanneer neem je normaal contact op met het ziekenhuis?
    Iedereen zegt dat ik me niet ongerust moet maken,maar dat lukt niet echt.Hoop dat jullie mij advies kunnen geven.
    Ben nu 31 weken en een paar dagen zwanger.

Alvast bedankt.

Groetjes,een hel ongeruste Monique

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi monique,

Bij ongerustheid ALTIJD contact opnemen met je verloskundige ook in de avond en ook op zondag! Liever een controle extra en een geruste moeder dan eentje die zichzelf zit op te vreten tot de volgende controle. NIet doen hoor! BELLEN

Imke

3. Moniq

Moniq Actief lid

Nov 18, 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Imke,

Bedankt voor je antwoord.
    Ik ben gisteravond een ctg wezen maken en deze was gelukkig in orde.De dienstdoende gyn heeft ook een echo gemaakt en voor de zekerheid een groeiecho gemaakt.Onze kleine meid doet het gelukkig goed en volgens de gyn heeft ze een sloot vruchtwater.

Maar ik ben vergeten te vragen gisteravond of ik ,doordat ze in zoveel vruchtwater zit,daardoor soms de bewegingen minder voel.Of heeft dat niets met de hoeveelheid vruchtwater te maken?

Groetjes van een gerustgestelde Monique

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Monique,

je kunt inderdaad door veel (of juist door weinig) het kindje anders of minder goed voelen bewegen. Wil zeker niet zeggen dat je minder op het leven voelen moet letten, maar het kan wel een reden zijn.

Groetjes Brigitte

5. Moniq

Moniq Actief lid

Nov 18, 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoihoi,

Ik ben juist heel erg gefixeerd op het voelen van leven.Mijn zoon kwam met 37 weken levenloos te wereld en het lijkt wel of mijn angst om dit kindje te verliezen 3x zo hard terug komt.En dat ik me daarom veel sneller ongerust maakt.

Groetjes,Monique

6. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Monique,

dat kan ik me heel goed voorstellen, wat erg van je zoontje. Ben maar goed bewust van de bewegingen van dit kindje en ze willen met alle liefde een keer extra kijken voor je!

groetjes Brigitte

Share This Page