Hay allemaal, Ik heb in het begin helemaal geen last gehad van misselijkheid en sinds vorige week ben ik gewoon vaak misselijk en moet ik vaak overgeven en heb ook last van hoofdpijn. Heeft iemand dit ook meegemaakt?
Jep.. heel herkenbaar.. ik had de eerste 13 weken nergens last van, pas daarna begon het bij mij.. misselijk, hoofdpijn enz.. Ik ben nu 19,5 week, en de misselijkheid is gelukkig weer weg.. Wel blijf ik hoofdpijn houden en ben ik extreem moe.. dit had ik bij de zwangerschap van mijn dochter helemaal niet.. Ik wacht maar af of de hoofdpijn en vermoeidheid nog wegtrekt.. misselijkheid is gelukkig weer overgegaan dus
ik heb bij mijn eerste zwangerschap 5-6 maanden lang het gevoel gehad dat ik tegen een griep liep aan te hikken. Veel verkouden, wat slapjes en moe, niet echt misselijk maar meer zo'n vaag gevoel van duizeligheid, licht in mijn hoofd of soms juist een heel zwaar hoofd... Toen ik die test zag, snapte ik eindelijk waarom die griep niet doorzette, maar dat heeft nog heel lang aangehouden!
Bedankt voor jullie reacties. Het komt wel voor dus misselijkheid na 12 weken. Ik lees elke keer dat het juist moet gaan minderen omdat HCG ook minder wordt. Hoe komt het het dan dat wij nog steeds misselijk zijn dan?