doorzichtig dikke afscheiding? best veel

Discussion in 'Zwangerschap' started by Emmie24, Jan 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emmie24

Emmie24 Actief lid

Aug 21, 2008
    247
    0
    0
    Hallo allemaal

Ik denk dat ik zwanger ben heb test gedaan staat in mijn album.

net ging ik naar de wc toe en veegde af met wc papier zie ik ineens dik doorzichte soort afscheiding nog nooit zoiets gehad! slecht tegen :cry: of toch een goed teken iemand ervaring mee?

Groetjes Emmie

2. mvKyano07

mvKyano07 Lid

Jan 12, 2009
    54
    0
    0
    ik zie idd een vertikale streep...heel vaag en vooral aan de onderkant.
    Alvast voorzichtig gefeliciteerd.

Dat van die afscheiding had ik ook...vooral voor mn nod...daarna werd het meer waterig..maar eerst echt dikke klonters. Heb dat wel maar een paar keer gehad. Denk dat veel vrouwen dat hebben maar dat de hoeveelheid enzo per persoon verschillend is.

3. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Nou, volgens mij is het een plus hoor op je test! Je bent nu 12 dagen overtijd? Dan is het wel een "dun" plusje, maar plus is plus! Gefeliciteerd dus!

Meer afscheiding is heel normaal hoor, komt gewoon door die hormonen! Alleen als je afscheiding groen ofzo van kleur is of vies ruikt, heb je misschien een infectie (wat ook heel vaak voorkomt in een zwangerschap). Niet druk om maken dus!

Liefs Monique

4. Emmie24

Emmie24 Actief lid

Aug 21, 2008
    247
    0
    0
    oke, ben alleens eerder zwanger geweest maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt.... zo vreemd vind ik dit schrok er gewoon van!

Ik ga morgen nog eens testen met ochtend urine ben beniewd!

5. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik zie heel licht aan de onderkant een streep, afscheiding/slijm is normaal hoor.

Share This Page