blijvend hoge temp en toch roze veeg...(= morgen ongi)?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door gewoon Sanne, 4 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    Hoihoi,
    Ik heb morgen mijn NOD. Omdat ik de laatste week rond de 37C bleef en ook erg zere tepels kreeg, die ik anders nooit heb, stond ik net op het punt om een test te gaan doen.
    Zat al 2 dagen te tetsen thuis, en kon het niet laten.
    Ik weet dat ik er niets uit op mag maken, omdat ik halverwege mijn cyclus begonnen ben met tempen. Gezien mijn 'slijmwaarnemingen', 2 dagen pijn en tempstijging vermoed ik dat ik tussen de 22e en de 25e mijn ei gehad heb.
    Omdat mijn temperatuur nog altijd niet gezakt was stond ik zojuist dus met alles klaar in de badkamer. Trek ik mijn broek naar beneden: roze vlek ik mijn ondergoed!
    Ik dus alles maar weer terug in het doosje gedaan, omdat bij mij mijn ongi zo altijd begint. Ik ga er nu dus van uit dat het morgen doorzet.
    Toch vind ik het raar dat mijn temp nog zo hoog is, was vanmorgen zelfs weer iets hoger dan de dagen ervoor.
    Is dit niet raar, of komt dit vaker voor?

2. Ik heb nog steeds een hoge temperatuur en vanochtend ongi geworden, het is bij iedereen verschillend. Bij de één daalt de temperatuur voor de ongi, bij de ander pas wanneer je ongi bent. Wel balen wil je net gaan testen, wordt je ongi :evil:

3. veronika

veronika Niet meer actief

Hai Sanne,

Helaas, komt vaker voor! De eerste maand dat ik temperatuurde had ik een prachtige daling de dag voor NOD, dus de maand daarna was ik ook blij toen mijn temp nog hoog was... maar ik werd gewoon ongesteld. Nu weet ik dat mijn temp meestal pas op dag 2 of 3 van de ongi echt gedaald is...

4. bereke

bereke Niet meer actief

Ik heb ook nog maar 1 ronde getempt en was dus ook blij dat mijn temp. redelijk hoog bleef maar werd ook gewoon ongesteld! Maar goed, dat weten we nu voor de volgende ronde!

Deel Deze Pagina