Hallo allemaal Ik ben net nieuw hier maar zit toch een beetje in de rats Al vanaf vorige week donderdag heb ik vaag gevoel in mijn onderbuik. Op gegeven moment trok dat iets naar mijn rechter lies en voelde ik het iets in mijn rechter been. Maar nu deze week heb ik het ook aan de linkerkant en over mijn hele onderbuik. Het is echt het gevoel van ongi worden maar ben morgen pas aan de beurt. En dat gevoel in mijn onderbuik voelt anders aan dan normaal en vind het gek genoeg niet eens vervelend? (snap er ook niets van) Normaal heb ik dit nooit als ik in mijn stopweek zit. Ik slik gewoon de pil maar heb sinds begin deze week ook ´vreetbuien´ die ik normaal nooit heb in mijn stopweek van de pil. Soms heb ik ook een behoorlijk misselijk gevoel. Daarbij komt kijken dat ik wel eet, maar niet omdat ik honger heb maar gewoon omdat ik altijd om een uur of 6 eet. Ik slaap ontzettend vast maar tegen een uur of 2 heb ik het gevoel of ik echt al 24 uur op ben en zit ik alleen maar te gapen. Met bukken e.d. zit mijn buik ook echt in de weg. Moet zeggen dat er ook wel stemmingswisselingen zijn. Want oh mijn vriend vind ik opeens extreem lief, zo ben ik vrolijk en zo ben ik down zeg maar. We zijn helemaal niet bezig om een kindje te krijgen. Ik slik al 7 jaar de pil en ben hem deze maand geen enkele keer vergeten te nemen, heb wel wat diarree (sorry )gehad vorige week Komt dit jullie bekend voor? Zijn dit bepaalde voortekenen?
De kans dat je zwanger bent is wel super, superklein....Je bent de pil niet eens vergeten, heb je overigens wel een bloeding gekregen in je stopweek? Zou me geen zorgen maken, maar voor je eigen geruststelling kun je ff een testje doen.
Nee ik moet nog ong worden. Ben vandaag aan de beurt meestal in de loop van de ochtend zo tegen uur of 10 Kan de klok er altijd op gelijk zetten. Maar dit keer voelt het zo anders, anders dan normaal. Dat gevoel in me buik heb ik nu dus al vanaf vorige week en dat begint normaal pas een dag of 2 voor ik ong moet worden. Op mijn 17e ben ik al eens per ongeluk zwanger geraakt door gescheurd rubber, kwam er achter toen ik 6 weken was. Heb het weg laten halen omdat de situatie er niet naar was om een kindje op de wereld te zetten. Dus vandaar dat ik best in de rats zit eigenlijk. Mocht het nu wel zo zijn (ben nu 24) ja dan nemen we de volle verantwoordelijkheid natuurlijk.
Ik denk dat ik vandaag maar gewoon nog even afwacht, als dan nog niks is ga ik een test doen. Heb ook al 4 dagen last van mijn onderrug wat ik normaal pas eigenlijk vandaag dus hoor te krijgen. Vriendin van me is ook dwars door de pil zwanger geraakt na diarree dus ja, het is toch 2% kans dat het je toch kan overkomen hoe secuur je ook bent.
Gewoon testen, geeft je zekerheid.. Deze spanning kan ook zorgen dat je later ongesteld word en dan word je alleen maar nerveuzer van! succes
Nou net nu ik me voorgenomen had om even naar het kruidvat te gaan ben ik weliswaar toch ongi 5 uur later dan normaal Dus denk dat ik voortaan maar vaker tegen mezelf moet zeggen dat ik een test ga halen! Bedankt voor jullie reacties!