dames graag zou ik jullie advies horen over het volgende sinds dat rayn 6 weken is slaapt ie al door , heerlijk dus maar na de fles van 8 uur valt ie zo vast in slaap dat hij erg moeilijk wakker te krijgen is om 12 uur , zeg maar gerust eingelijk niet want zelfs tijdens het verschonen houd ie zijn oogjes dicht en lijkt ie niet echt wakker te zijn we geven hem dan wel zijn flesje maar die drinkt ie erg slecht als we geluk hebben drinkt ie misschien 70 cc ! Eingelijk is ie nog te jong om de fles van 12 uur weg te laten maar ik denk er toch over want het is zo'n marteling om hem wakker te krijgen en te voeden , wat is jullie advies ?
Hoeveel flessen krijgt je zoontje op een dag. Laura krijgt er vijf. 7.00 11.00 14.30 18.30 22.00 Vanaf tien uur slaapt ze dan door tot 7. Misschien de flessen iets anders indelen zodat de laatste niet pas om twaalf uur is.
hij krijgt nu 7:30 11:30 15:30 19:30 23:30 <-- is dus lastig om hem wakker te krijgen deze tijden zijn zo sinds vorige week toen de klok is verzet daarvoor kwam ie gewoon een uur eerder .
Misschien de flessen telkens een kwartiertje ofzo vervroegen dat je vroeger met de laatste fles uitkomt?
ik ben het gewoon gaan proberen vorige week en de fles van 8 uur krijgt ze 210 / 7 en de andere 3 krijgt ze 180/ 6 hier gat het echt wel goed en ze was deze week alsnog 300 gram aangekomen
Met 9 weken zat Esmee op 4 flessen per dag van 210cc. Schema: 7.00 uur, 11.00 uur, 15.00 uur, 19.00 uur. Ze sliep heerlijk door tot de volgende ochtend. Ik zou jou kleine uk dus niet meer wakker maken en gewoon lekker laten slapen. Het ene kindje is er eerder aan toe als het andere kindje en ze kunnen het prima zelf aangeven.
ooohhh met 9 weken al ? jeetje das echt vroeg of niet ? zeggen "ze "niet dat ze met 6 maanden pas na 4 flesjes "mogen"? nou ik ga denk ik vanavond proberen om de lastste fles weg te laten dus de laatste fles word dan om 8 uur gegeven ! ben benieuwd ( best spannend )
Ik zat met hetzelfde probleem, ook toen mijn dochter nog zo jong was. Iedereen hier op het forum vertelde mij dat het echt nog te vroeg was voor zo'n kindje. In overleg met het CB de voeding wat opgehoogd, van 180 naar 210 en de laatste fles eraf gehaald. Zodat ze wel hetzelde aan voeding kreeg alleen in andere portie's. Zolang je niet over een liter per dag gaat is er niks aan de hand. Ik zou gewoon proberen je kleintje lekker door te laten slapen en de voeding wat ophogen. Eventueel in overleg met CB