baarmoederonsteking na curretage

Discussion in 'Miskraam' started by Herma, Apr 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Herma

Herma Bekend lid

Sep 15, 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Hallo Dames, na mijn curretage, vandaag een week geleden heb ik een baarmoederonsteking opgelopen. Zondag begon het met koorts en hevige buikpijn. Gisteren kon ik meteen terecht in het ziekenhuis en na bloedonderzoek en inwendig onderzoek bleek een baarmoederonsteking. Nu antibiotica en ibuprfen. Wie heeft dit ook gehad en hoe lang duurde het voor je pijnvrij was? En heb je nog klachten gehad naderhand? Ik ben bang dat mn baarmoeder nu helemaal verpest is. Alvast bedankt.

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Ja ik! Nou ja ontsteking in baarmoeder waarschijnlijk t.g.v achtergebleven weefsel / stolsels.
    VOrige week dinsdag curretage gehad... Zaterdag ineens heel erge buikpijn en stolsel verlies... Naar ziekenhuis gestuurd echo gemaakt: nog bloedstolsels en of weefsel te zien en mijn bloedwaardes waren sterk verhoogd!
    Meteen opgenomen, aan het infuus met antibiotica en de volgende dag (op zondag dus) weer opnieuw een curretage gehad waarbij ze idd nog weefsel hebben weggehaald!
    maandag mocht ik weer naar huis omdat mijn bloedwaardes weer dalende waren maar ik heb nu wel voor 8 dagen een antibiotica kuur...
    Nu ook helemaal geen pijn meer en ook niet meer veel bloedverlies, hele kleine beetjes nog maar.....

Tegen mij hebben ze gezegd dat ik me geen zorgen moet maken en ik strax gewoon weer kinderen kan krijgen, alles is nu schoon en de antibiotica zorgt ervoor dat de ontsteking weggaat, volgende zwangerschap zal hierbij geen probleem zijn aldus de gynaceoloog... Volgende week moet ik nog een keer op controle....

3. Herma

Herma Bekend lid

Sep 15, 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    O kleintje dat klinkt helemaal heftig jouw verhaal. Gelukkig hoefde ik niet aan het infuus en mocht ik naar huis met antibiotica. Er was ook geen weefsel of stolsel achter gebleven maar waarschijnlijk dat wondje waar de placenta vastzat is gaan ontsteken. Nu merk ik wel dat de antibiotica zijn werk doet, geen koorts meer. Maar heb nog wel de pijnstillers nodig voor de pijn in mn baarmoeder. Vooral plassen en ontslasting gaat moeilijk. Groetjes

Share This Page