Tot hoelang in een voetenzak in de buggy?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Larissa1982, Oct 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Larissa1982

Larissa1982 Niet meer actief

Ik heb ff een vraagje: tot hoelang zaten jullie kindjes in een voetenzak in de buggy? Ik wandel vrij veel en we hebben een half jaar geleden een nieuwe buggy gekocht (Quinny Zapp), maar nu zit ik te twijfelen of ik een voetenzak zal kopen. Hiervoor hadden we een Quinny Adventure en daar had ik een voetenzak bij, maar goed, toen was mijn zoontje een stuk kleiner.
    Maar aan de andere kant: 's winters als het vriest ga ik gerust een uur wandelen met hem maar hij zit natuurlijk stil! Wat zouden jullie doen?

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Ik heb vorig winter de voetenzak niet gebruikt (augustus kindje, toen in februari 1,5 jaar).
    Maar veel langer dan 30 minuten buiten ben ik niet. Vaak duiken we halverwege nog even de supermarkt in. Dus dan warmt hij wel op. En het is van zichzelf wel een warmbloedje.

Ik zou eerder nog kiezen voor een extra broek/maillot op flink koude dagen.

3. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,814
    4,194
    113
    Ik vind een voetenzak echt een must zolang ze in de wagen zitten. Ga jij met kou maar eens een half uurtje buiten stil op een bankje zitten. Dan bevries je...

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,238
    7,282
    113
    Female
    Brabant
    Zolang je de buggy nog lange tijd achter elkaar gebruikt, zou ik wel een voetenzak gebruiken. Voor Eva gebruiken we de buggy eigenlijk niet meer, dus voor die keer dat we 'm wel gebruiken gaat er geen voetenzak in.

Maar kan je niet je oude voetenzak gebruiken dan? Wel zonde om weer een nieuwe aan te schaffen.

5. joel

joel Fanatiek lid

Jun 10, 2007
    1,162
    0
    0
    kapster
    best
    ha mijn zoontje is bijna 1 en ik heb hem sinds vorige week erin zitten, is t warm buiten leg ik zijn benen erover heen maar idd buiten op bankje bevries je zlef ook succe

6. Larissa1982

Nee, die paste helaas niet....de Quinny Zapp is een vrij kleine buggy vergeleken bij de Adventure die we hadden.

Maar ik ga er wel eentje aanschaffen. Wat hier ook al gezegd wordt: het wordt al snel koud als je een tijdje stil zit.

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Weet niet of je ook regelmatig fietst, maar misschien anders een idee om zo'n winterpak te kopen? Hoef je niet apart voor de wandelwagen een voetenzak... en kun je op de fiets tenminste ook uit de voeten ;)

8. Larissa1982

Hé, das nog eens een tip!! Bedankt! :)

Share This Page