Nou ik wilde het toch even kwijt, maar vanmorgen om half 8 zijn mn vliezen gebroken!! Gek gevoel, maar het gebeurde op mn plasemmer! dus geen rotzooi... Ik heb een klein btje last va nharde buiken maar verder niets, heb gedoucht me opgefrist enz... Ga zo nog een beetje opruimen..man gaat zo nog ff wat boodschappen doen en verder is het afwachten! Vond het wel gek, want gisteren heb ik echt veel gedaan! enorme nesteldrang! schuur opgeruimd, tuin+ dakterras.. ramen gelapt, koelkast gesopt en het huis ook! en savonds kreeg ik ineens een btje de zenuwen! nou dat heb ik tot nu toe nog nooit gehad!! ik heb goed geslapen en moest plassen en tada!!! Nou afwachten maar Vind het wel spannend...
Spannend!!!! Bij mij werden pas na bijna 24 uur bevallen de vliezen door de verloskundige gebroken. heel ander verhaal. Je weet dat je rekening moet houden met de 24-uurs grens? I.v.m. infectiegevaar? En ook niet meer in bad vanwege dezelfde reden (ik zeg het er maar even bij). Maar het zal nu wel snel gaan gebeuren!!! Ik wens je heel veel succes en lekker genieten van je kleintje! (ik vond het moment van de eerste keer vasthouden echt prachtig, daar doe ik echt alles voor!).
Super voor je Angel! Hopen dat je kindje snel mag komen op een gezonde manier en dan lekker GENIETEN Heel veel sterkte
OOo spannend!!!! Zo begon het ook bij mijn oudste .. ik had de dag ervoor ook zo ontzettend veel gedaan...alles moest toen gedaan
Hoi, zorg ervoor dat je nu nog even je rust pakt, dus niet de hele dag zenuwachtig gaan lopen ijsberen maar als je kan nog even slapen, want straks moet je aan het werk8)
zo begon het hier ook om 23 uur en s`morgens is ze geboren...probeer inderdaad maar te rusten voordat het begint!!!!
nou ben benieuwt meis spannend jo ik zit op het puntje van me stoel dalijk ga ik winkelen en dan kom ik gauw kijken of er al wat is
Spannend hoor! En lekker op tijd zeg! Fijn! Mag je gewoon rond blijven lopen als je vliezen zijn gebroken?
s6!!! bij mij braken de vliezen om 04.00 uur en om 10.07 is hij geboren! ik had overigens wel gelijk de weeen na het breken van de vliezen!! geniet ervan meid!!
Bij mij braken de vliezen ook op zaterdagmorgen om half 8. Maar totaal geen weeën. Andere dag naar zh, maar alles was goed en nog geen reden tot inleiden. Dat gingen ze de andere dag pas doen. Gelukkig kreeg ik zondagmiddag weeën en 's avonds bevallen. Je hoeft dus niet altijd gelijk weeën te krijgen.