hoi, even 2 vraagjes. kan het misschien zo zijn dat ik vaak een prille miskraam krijg doordat mijn baarmoedermond zich niet helemaal goed sluit als ik pril zwanger ben? normaal gesprokenduurt mijn menstruatie ong 5 dagen, bij de laatste menstruatie, dus nu zit ik al op dag 10, in het begin hevig gevloeit, nu af en toe nog bij het afvegen. kan dit weer een vmk zijn geweest? was er helemaal beroerd van misselijk en duizelig en veel pijn in me rug en buik. ook een gemene hoofdpijn met steken aan de rehterkand bij me slaap/oog. of kan er iets anders aan de hand zijn dat het vloeien qua dagen steeds langer aan het worden is? het is zo vervelend..en is er iets voor om je ongie dagen te vermnderen? en dat me cyclus korter gemaakt kan worden? alvast bedankt! gr. van mamatje
Hoihoi, Het lastige is is dat dat moeilijk aan te tonen is of je een vroege miskraam hebt alleen als je een positieve test hebt gehad. Maar een vroege miskraam kan een iets heftigere menstruatie zijn maar niet veel omdat het dan nog heel erg pril is. Ik weet geen middeltjes om je lengte van je menstruatie in te korten dat is je natuurlijke cyclus. Imke