dat mensen / kinderen dat niet door hebben , blijf met je poten van iemands anders zijn spullen af ffffffffffffffffffffffffffffffff. onze voor deur ook met zo'n water vaste stift bekladt net als alle deuren in onze straat iedereen zat de schrobben en te schelden ( in zichzelf )
Vind het ook niet normaal hoor! En ook een lekkere reactie van die agent. Dus als iemand een deuk in je wagen zet, maar die deuk is er nog wel uit te krijgen moet je niet zeuren?
Nou jah zeg dat is echt schandalig zeg! En dan die achterlijke reactie van die politie zeg komop zeg. Waar gaat het toch heen met de jeugd van tegenwoordig!
Ik weet niet wat ik erger zou vinden: mijn auto beschreven of de politie die dit bijna met een lachertje wegwimpeld??! Daar heb je het weer, de brave burger zit met het gezeik en de ellende en de dader huppelt vrij rond, op zoek naar de volgende auto, want die kan toch gepoetst worden, pfffffff....
nou ja zeg! dan mag je dat dus ook op hun auto´s doen en graffiti dus ook zal eens een mooie tekst mijn hun op het buro zetten, echt wel dat dat niet mag!