Het is hopeloos, elk jaar weer. Wat wil hij hebben voor zijn verjaardag? Tsja, weetniet, hoef niks, verzin zelf maar, ..!! Het blijft moeilijk, elk jaar wat origineels en leuks te bedenken voor mijn vent zijn verjaardag.. (heb alle voor de hand liggende dingen al gehad; horloge, tijdschriftabbo, uit eten, dagje sanadome, etc..) En nou weet ik het effe niet meer! Wat geven jullie met je mans/vriends verjaardag?
Uhmm.. Ik heb ook nooit een idee En anders? tjah, gewoon wat "kleins" en als ie dan een keer wat nodig is ofzo, dat ie dat krijgt..
Ik had samen met zijn zus/zwager en zijn ouders (en sinterklaastegoed) een tom tom gegeven. Die had ie echt wel nodig dus dan is het leuk. Het lijkt mij leuk om eens een x een slipcursus te geven in zandvoort meen ik.
achter zijn rug om bij zijn baas een dag vrij regelen en dan op de dag zelf zeggen, verrassing je bent vrij, vandaag gaan we doen wat jij wilt?
fiets, playstationspel, lekeker luchtje, dagje uit, nachtje weg, mooi horloge, leuke trui. Inspiratie genoeg altijd hier!
Ik heb hem een keer een slipcursus kado gegeven daar was hij erg blij mee!!! En ook heb ik een keer geregeld dat hij op vrijdag en maandag vrij was en heb ik een weekend weg geregeld. Vond hij ook te gek!
Blijft altijd lastig he! Voor mij ook een lastig ding wat elk jaar terug komt (en dat is misschien nog wel het meest vervelend ), afgelopen jaren heb ik dingen als luchtjes, boeken/cd's enzo gekocht maar dat voelt nu ook een beetje afgezaagd...Die slipcursus vind ik een briljant idee, maar dat kost denk ik wel vrij veel. Een dagje weg is misschien wat, of misschien kaartjes voor een concert? Of heeft je vent een hobby, bv zijn auto of voetballen of vissen of weet ik wat, en is er iets wat hij daar leuk voor kan gebruiken. En als ie rookt misschien een custom made aansteker (zo'n metalen met klepje)... Succes in ieder geval!
euhhh... lastig he die mannen!! eens even meedenken, ligt ook beetje aan je budget hoor karten? (met clubje vrienden) of zoiets als paintballen, lasergamen? surprisefeestje met veel mensen of juist met klein clubje concert/theater? nachtje weg fotoshoot van jullie samen etentje met beste vrienden Succes!
Oh ja is zo lastig: - weekendje weg zonder dat hij het weet - leuk concert/theatervoorstelling - leuke kleding - gereedschap - mooie canvas van jou/jullie gezin
Mijn mannetje is maandag jarig.... en dit jaar krijgt ie een digi fotolijst... (hij werkt sindskort op kantoor en zit iedere keer te zeuren om foto's te laten afdrukken voor op kantoor)... En een blouse zoeen met hoge kraag en bloemetjes binnenkant(is ie helemaal weg van)
In natrura? (haha geintje) Euh.. een supriseparty Heb ik drie jaar geleden gedaan, maar toen wel mijn been gebroken toen ik met mijn eigenwijze kop over de statafel viel! (die er lag) maar goed! blonT Daarbij leuke mensen uitnodigen en in zijn thema geven. Mijn man is een computernerd en daar had ik alles in dat thema geregeld. De mensen liepen erbij als kneusjes. Heb me kapot gelachen!
wat een berg ideeen komt iedereen toch mee aan! Alleen beetje jammer dat hij: -niet rookt -in de muziekbusiness werkt en tickets gratis krijgt -zelf zijn agenda maakt om te werken (met afspraken ed) -niet van kleding krijgen/kopen houdt -al 7 ikeakasten vol cd's heeft -en 2 vol dvd's -we pas een fotoshoot gedaan hebben en dat maakt het zo moeilijk!!! Ik ga eens kijken wat slipcursus kost.
Als ik hem vraag wat hij wil hebben, krijg ik altijd een standaard antwoord: Harley! hahaha Wie weet ooit, als we de staatsloterij winnen? Verder kan ik hem altijd blij maken met een horloge, hij heeft een echte horlogetic. Gelukkig gebruikt hij ze ook allemaal.
Ik heb de slipcursus toen gevonden voor 120 euro geloof ik. Dat was in lelystad en het duurt een dag.
ja dat is goed te doen! Vond ook een quadtocht, hebben we ooit op vakantie gedaan en was supertof, misschien doe ik dat.
Hoi, Alrijd lastige he .. Mij man is op schrikkeldag jarig dus hoef er maar 1 keer in de 4 jaar aan te denken .. Nee hoor, vorig jaar ga ik een vliegles. Dit jaar heb ik in het geheim een fotoshoot gedaan met onze dochter van 14 maanden. Via mijn werkmail alle foto's ontvangen en gekeurd en een grote besteld inclusief lijst. Hij viert zijn verjaardag zaterdag en haal van de week uit mijn de foto op, ben heel benieuwd. Misschien een idee?
Op www.kadopagina.nl kan je zoeken naar dit soort kadootjes, er staan erg leuke dingen bij, in verschillende prijsklassen. Weet nu al wat hij krijgt in augustus (naast een kind)
Hier vorig jaar een wijncursus gegeven aan m'n man. Jaar daarvoor een leren aktetas Jaar daarvoor een nieuw pak met overhemd Dit jaar weet ik het nog niet. Hij wil graag wijn vervolgcursus doen. Maar deze is wel erg prijzig. Misschien dat ik samen kan doen met familie en vrienden.