wat denken jullie?

Discussion in 'Zwanger worden' started by yaika, Jul 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. yaika

yaika Actief lid

Jul 7, 2010
    215
    0
    0
    Ik heb sinds een paar weken gestopt met de pil. Nu weet ik ook dat de kans dat het gelijk raak is heel erg klein is. Ik heb wel een ovulatietest gedaan en op de goede dagen 'geklust'.

Ik ben pas na de ovulatie gaan testen dus ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal. Maar omdat ik er zoveel over gelezen heb en nu even door de bomen het bos niet meer zie wil ik graag jullie mening.

Mijn temp was de dag na de ovulatie 36.9 de twee daarop volgende dagen was het 37,4 en vandaag was het ineens 38,0.
    Ik ben niet ziek ofzo maar vond het wel een hele hoge temp.

Daarnaast heb ik als ik in mijn tepels knijp ook echt pijn (deze waren altijd gevoelloos).

Misschien komt het doordat ik er zo veel over gelezen heb en zit het wel gewoon tussen mijn oren. Alleen temp verhoging kan niet tussen mijn oren zitten.

Ik hoop dat het in 1 keer raak is maar ben voorbereid op een lange weg.

2. zafira

zafira Fanatiek lid

Feb 18, 2010
    1,960
    126
    63
    zuid holland
    Ik hoop voor je dat het raak is, maar ik gooi het eerder op ontpillen. Je lichaam geeft dat dezelfde signalen af als dat je zwanger zou zijn. Maar nogmaals hoop voor je dat het wel wijst op een zwangerschap.

3. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Ik was na het stoppen met de pil er net zo van overtuigd zwanger te zijn, ook door o.a. de pijnlijke tepels.

Maar dat was inderdaad bij mij ook puur ontpillen.

4. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Meid ik hoop natuurlijk dat het raak is maar ik wil je behoeden voor een tegenvaller! Zo ging het bij mij namelijk ook... Mijn temperatuurcurve zag er iedere keer veelbelovend uit en ik had de gekste kwaaltje en iedere keer werd ik gewoon weer ongi... Toen mijn mannetje hoorde dat zijn zaad verreweg van prima was, ik een ontmoeting heb gehad met een eendebek en wij dus echt het gevoel hadden dat er nog een lange weg te gaan was... bleek ik zwanger!!! Ik was die week wel ziek (keelontsteking) maar had verder niet echt kwaaltjes... Achteraf begrijp ik nu waarom ik mijn mannetje dwong zijn bord naar achter te zetten omdat het zo stonk maar verder geen kwaaltjes. Mijn temperatuurcurve zag er ook alles behalve veelbelovend uit dus het zegt allemaal niks! Ik wil je hoop dus niet de grond in boren (lijkt het volgens mij wel een beetje op dus sorry daarvoor) maar ik wil je echt behoeden voor een teleurstelling! Maar uiteraard duim ik voor je dat het raak is! Wanneer is je NOD?

5. yaika

yaika Actief lid

Jul 7, 2010
    215
    0
    0
    Zelf ik denk ook dat het niet zo is. Ik kan namelijk niet geloven dat ik zo veel geluk kan hebben. Ik heb me er dan ook een soort van bij neergelegd dat het niet zo is.

Ik vraag me alleen af hoe dat nou precies zit met de temp want ik dacht dat dat toch best betrouwbaar was maar schijnbaar niet. Ik heb ook veel verschillende dingen gelezen over dat je 2x een temp stijging moet hebben of dat je juist 1 constante temp verhoging moet hebben.

Mijn NOD is pas over een week dus daar op af gaande is het eigenlijk bijna niet mogelijk al blijf ik natuurlijk in mijn achterhoofd wel hopen.

Ik hou jullie op de hoogte en hoop dat het volgende maand beter gaat.

6. lautjep

lautjep Niet meer actief

38 is wel heel erg hoog.
    Ik heb 5 maanden mijn temp bij gehouden en een ronde ( toevallig 1e bezoek aan gyn) zag het er zo mooi uit dat de gyn het idee had dat ik zwanger was maar helaas is dat niet altijd goed.
    Je temp gaat ook omhoog als het in je slaapkamer warmer is dan normaal met bijvoorbeeld mooi weer naar ook als het minder warm is gaat je temp weer omlaag.
    Ik hoop dat je zwanger bent maar het zou ook ontpillen kunnen zijn.
    Nog even een weekje hopen en dan weet je meer

Share This Page