ja ik ben dan misschien een k*t wijf, maar ik zou een secondopinion eisen.. een guo voor een hartafwijking en dan nog geen min. kijken en NIET luisteren. Dat vind ik echt onacceptabel. Wat nou als het er wel zou zittenen hij heeft het door zijn gehaast niet gezien.. Gewoon verzekering bellen aangeven en ander ziekenhuis bellen op korte termijn. Je vk. kan je hiervoor ook tussendoor bellen hoor zijn ze nu helemaal van de pot gerukt in dat ziekenhuis. En een officele klacht indienen.
@amfy..had toen dr happel(d) weet niet meer precies hoe ze hete. het was in ieder geval een vrouwlijke gyn en mijn eerste echo bij de gyn had ik een wat oudere mannelijke arts omdat me eigen gyn op vakantie was.. heb der verder ook maar 1 keer gezien.. ik moest toen die ronde na me eisprong bloed laten prikken en wanneer ik ongi zou worden weer en dan overleggen wat ze aan me lange cyclus konden doen.. maar bloedprikken met me ongi was al niet meer nodig omdat het raak was. ik heb mijn profiel al 10 keer proberen te veranderen maar hij pakt hem steeds niet. zal het zo nog eens proberen
@mini.. ik zit ook heel erg te twijfelen of ik geen second opinion wil aanvragen.. me vriend vind het overdreven en zegt dat hij de beoordeling van de arts wel vertrouwd.. denk dat ik indd maar is de verloskundige ga bellen en met haar ga overleggen wat zij ervan vind
al je het goed kan vinden met je vk zeker bellen, maar ongeact wat zei zegt..als jij spanning blijft voelen door dit, is het ook niet goed he.. Er worden elke dag honderden echo's gemaakt 1 erbij zodat jullie zeker weten dat het goed is en jij je prettig voelt lijkt me en prima reden voor nog een echo. En ik vind zelf dat je geen hartje geheel kan bekijken in 1 min. hoe goed je ook bent en zeker niet als er niet naar het hartritme geluisterd word.maar goed ik ben er niet bij geweest, als ik uit jou verhaal opmaak hoe het gegaan is zouik zelf dus wel een second opinion laten doen.
@mimi.. ik heb net me verlsokundige gelijk gebeld en die zegt ook dat het indd niet zo hoord maar dat ze die klacht vaker krijgen van vrouwen die in arnhem zijn geweest.. een second opinion had volgens haar niet zo heel veel zin omdat het dan waarschijnlijk precies hetzelfde zal gaan.. wel wil zij bij de volgende controle bij hun een echo maken voor de fun om het een beetje goed te maken.. dat vond ik wel echt super lief.. ook zal ze dan nog een keer extra goed naar het hartje kijken.. ze was het we wel mee eens dat 1 minuut kijken echt kort was maar dat als ze iets niet hadden vertrouwd dat echt wel hadden gezegd en ben hierdoor wel gerust gesteld. dus op dit moment laat ik nog geen second opinion doen maar mocht ik toch nog gaan twijfelen binnen nu en een week dan laat ik het nog wel doen.