Zou het dan echt gaan gebeuren??? Niet 16 maar 20 weken zwangerschapsverlof??? Ik heb nog niet de tijd genomen het goed uit te zoeken, iemand die meer feiten weet???
Ja ze hebben voor gestemd, maar nu moet er nog met alle lidstaten worden overlegd en zal er nog heel wat moeten gebeuren voor het er eindelijk door is. Ik denk niet dat wij ervan zullen profiteren helaas
er is jammer genoeg nog steeds niks zeker ze moeten nog in overleg...als het door gaat kan het nog een paar jaar duren voordat het ingevoerd word! jammer voor ons! xxx
Ik ben tegen. Waar gaan ze het geld vandaan halen, zeker nog meer van de kinderopvangtoeslag afsnoepen
Ik hoorde op de radio ALS het doorgaat (wat dus nog echt de vraag is) dat het dan pas over 3/4 jaar op zijn vroegst wordt ingevoerd.. Daar heb ik dus niks aan
Net op het nieuws zeggen ze ook dat als het er doorkomt, het nog jaren gaat duren voor het ingevoerd wordt. Jammer, ik zal er dus geen profijt meer van hebben. Maar ik gun het alle mama´s die straks van hun welverdiende 20 wkn kunnen gaan genieten. En hopelijk mogen de papa´s ook langer thuis blijven. Iemand zei ook dat je zeker als je een moeilijke start hebt je echt meer tijd nodig hebt. Daar ben ik het volledig mee eens en ik spreek uit ervaring. Na 3 maanden begon het net iets beter te gaan met Roan. Door allerlei medische redenen heeft hij extreem veel gehuild. Ik zat er totaal doorheen en ben in de ziektewet terecht gekomen. Nu werk ik weer maar het heeft echt een tijd geduurd om er bovenop te komen. Maar goed, dat is weer een ander onderwerp he...
Er is in het forumonderdeel 'Films, televisie en nieuws' ook al een onderwerp hier over geopend: http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/232698-zwangerschapsverlof-mogelijk-langer.html Daar kunnen jullie verder kletsen. Lotte