Ben mezelf weer gek aan het maken!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ylaisa271982, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ylaisa271982

ylaisa271982 Actief lid

8 mei 2007
    393
    0
    0
    Hoi!
    Sinds enkele maanden gebruik ik de Nuvaring, volgens mij nu voor de 5e maand.
    En ineens spookt het door mn hoofd heen dat ik misschien weleens zwanger zou kunnen zijn. Eigenlijk gebasseerd op kwaaltjes die ik sinds vorige week heb..maar die eigenlijk ook kunnen horen bij een naderende ongesteldheid ( ontrekkingsbloeding )..behalve die grote blauwe ader langs mijn tepel die ik bij mn vorige zwangerschap ook had. Daar komt nog eens bij..dat de kans sowieso heel klein is..omdat we "het" weinig hebben gedaan en ik de ring naar mijn idee goed heb gebruikt. Nu "hoor" 1 deze dagen het te worden..dinsdag of woensdag maar had ik vanavond een grote klodder geel/doorzichtig slijm..als ik google..of hier op kijk kom ik overal een eisprong tegen ( dit heb ik indd ook vlak voor mn zwangerschap gehad en was mn eisprong )..maar ik kan me niet voorstellen dat dit iets met mn ei te maken heeft...aangezien mn NOD over 1 a 2 dagen is..en ik anticonceptie gebruik.. Mn kwaaltjes zijn eigenlijk krampen/rugpijn..maar zoals ik al zei..zegt natuurlijk niks. Wat ik eigenlijk wil weten..is; wat is die klodder?

Deel Deze Pagina