Hier een link voor ouders die hun kindje wel dicht bij hun willen hebben, maar niet tussen in willen laten slapen! Ziet dat er niet heel erg schattig en gezellig uit! http://www.teddyb.nl/index.php?option=c ... &Itemid=37 Denk deel het even met jullie!
Dat ziet er schattig uit.. En dan heb je ook niet het gevaar dat je de deken over je kindje heen trekt..
Ik vind het een mooie oplosing had hem ook al gezien bij babywalz. Maar zo went je kindje er toch nog aan om bij je te slapen denk ik.
erg leuk maar ik heb eerder wel eens gelezen dat er toch een gevaar is dat jou deken de kant op rolt van de baby en op ´m beland...zou volgens mij toch niet onspannen kunnen slapen zo.
Gewoon in de kinderwagen bak naast je bed. Dit vinden ze vaak nog prettiger omdat dit beschermend aanvoelt met die kap erover heen. Overdag leren ze om in hun eigen bedje te slapen.
Ja ik weet ook nog niet of ik het ga doen. De kraamzorg raadde het ook aan, je geeft hem zo de borst, luiertje op het nachtkastje en je hoeft je bed niet uit! Helemaal omdat ik midden in de winter beval! Ik ben er bang voor dat ze na een tijdje 's nachts niet in hun eigen bedje willen...
ikzelf heb caitlin ook de eerste 4 mnd op me slaapkamer gehad eerst dichtbij bed (wagenbak) en later in haar ledikantje dit was noodgedwongen omdat ze geen eigen kamertje had na de verhuizing zijn we stap voor stap bezig geweest om haar aan te leren te slapen in haar eigen kamertje dit ging zonder problemen ik ben blij dat we haar de eerste maanden bij ons hebben genomen al was het noodgedwongen het is een makkelijke slaapster en ik denk toch dat het daarmee te maken heeft gehad maar een keuze die ieder voor zichzelf maakt natuurlijk maar als je de link leest die ik net geplaatst heb zie je ook dat hun adviseren je kleintje bij je te houden
Kende em niet maar vind het er erg handig uit zien. Als ie wat goedkoper was geweest had ik em er misschien nog wel bij gekocht. Nu zet ik z'n eigen bedje voorlopig naast mijn bed. Lijkt me ook een goede oplossing.
Ik ga het ook niet gebruiken hoor, heb een wiegje die ik naast me bed neerzet de eerste maanden! Zo heb ik het ook bij mijn dochter gedaan! Maar ik had het zelf nog nooit gezien en vond het er wel leuk uitzien!
Ik vind het er super uitzien en lijkt mij ook erg handig. Zelf heb ik een keizersnede gehad en ik denk dat dit een super oplosing was geweest om s'nachts borstvoeding te geven. Ik had nu de reiswieg naast het bed staan op een dekenkist maar ik moest hem er wel uittillen en dat was geen pretje. In ons bed hebben we hem bijna niet gehad, een paar keer op het aankleedkussen tussen onze kussens in. Stel ik krijg weer een keizersnede dan mag dit wiegje gelijk gekocht worden.