vanmiddag om 15.00 uitslag zwemmers van mannetje

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by anouschka23, Dec 14, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ik heb net naar de gyn gebeld om te vragen of de uitslag van de zwemmers van mijn mannetje al binnen zijn en ik kan vanmiddag terug bellen voor de uitslag omdat mijn gyn er nog niet was oooooh en nu ben ik echt super zenuwachtig pffff ik hoop zo dat het goed zit dus nog 5 lange uren te gaan!

2. Niet meer actief

hoi meid
    spannend zeg
    ik hoop voor je dat de uitslag positief is
    mijn duimen draaien voor jullie!
    succes met wachten meid
    groetjessssss ;) ;)

3. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Mijn duimen draaien ook mee. Hoop dat je goed nieuws krijgt! Sterkte met wachten!

4. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Ook ik duim voor jullie meis!
    Weet er alles van hoe dit voelt!

Sterkte en succes!
    Marjo

5. jolie

jolie Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    2,089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Spannend hoor, ik hoop dat je goed bericht krijg, en dat ze lekker veel en goed zwemmende visjes hebben gezien. Succes

6. pfff ben echt mega zenuwachtig ik durfte vanmorgen amper te bellen laat staan strax haha maar nog 3 en een half uur

7. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Je bent echt zenuwachtig he meis! Duim voor je!

Groetjes Marjo

8. nou de uitslag is binnen! en ik kan niet zeggen dat het me tegenvalt wel waren de zwemmertjes wat aan de lage kant maar het moest lukken zo! dus weer een hele spanning weg gelukkig nu mijn bloeduitslagen nog en als die goed zijn dan kan ik op gesprek bij de gyn wat we verder gaan doen

9. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Meid wat heerlijk voor jullie!
    Het is jullie gegund!

SUCCES! GO FOR IT!

Groetjes marjo

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie aardige zwemmers!
    Goed zeg, kan me voorstellen dat je nu aardig opgelucht bent!
    Op naar de vervolgonderzoeken...succes meid!
    Elmo

11. jolie

jolie Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    2,089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik ben ook blij om te lezen dat de uitslag goed is, gefeliciteerd. Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis? Ik hoop voor je dat je snel weet waar je aan toe ben, en dat je snel zwanger ben en lekker uit de mmm ben.

12. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Pfff gelukkig is de uitslag meegevallen. Laten we nu hopen dat het heel snel raak is! Heel veel suc6 meid!

13. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik wens je ook veel succes!

14. ik hoef pas weer een afspraak te maken als ik mijn bloeduitslagen heb en dat is pas de 22ste dus ik denk dat ik pas ergens in het nieuwe jaar weer een afspraak heb me mannetje was ook erg blij dat het eigelijk wel goed nieuws was geen zenuwen meer nu mijn bloeduitslagen nog en als dat in orde is hoop ik toch dat we snel uit de mmm mogen en goed nieuws krijgen!

Share This Page