http://mijnivfdagboek.punt.nl/ Weet niet of jullie dit leuk vinden ,maar ik heb op mijn site ook filmpjes staan over ivf en zoow .... liefs hellen
He Hellen! Ik ken je van de ivf-site (gebruik daar mijn eigen naam)... Hoe is het met jou? Jullie hadden een behoorlijk pauze dacht ik he? Groetjes Elmo
ja klopt .....alleen ben ik nu op afwachting ....ik hou alles nog een beetje stil omdat ik het zeker wil weten .... Maar het ziet er allemaal positief (in de zin van ) uit liefs hellen
Hoi Helen ik heb net je site bezocht en je dagboek gelezen wat een verhaal zeg. Je zou je echt gaan afvragen waarom moet het zo moeilijk gaan bij ons en andere worden in de eerste ronde al zwanger terwijl ze het niet willen. De wereld is krom. Ik hoop voor jullie dat je snel zwanger ben en dat deze poging wel een positieve test met zich meebrengt. Succes
Hoi Muuske heel lief van je dat je wil duimen voor me maar deze maand gaat voorbij want me vriend zit al een paar weken voor zijn werk in het buitenland. Ik hoop voor jou dat het wel deze ronde raak is. Ik duim voor jou. Liefs Jolie