Manlief wilt graag voor een 2e gaan, ik moet die drempel over HELP!

Discussion in 'Zwanger worden' started by MissyZuilen, Mar 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Onze zoon is 2,5 jaar oud en het kriebelt al een tijdje voor een 2e wondertje.
    Mijn man is al een tijdje over de drempel en stopt liever vandaag nog met de pil dan morgen..
    Maar ik..... ik zie OVERAL beren op de weg! Waaaa, word er gek van!
    Mijn hart roept echt heel hard JAAAAAAA!!
    Maar de rest.. hmmm...

Het gaat niet om de liefde of iets, want ik weet dat ik genoeg liefde heb voor 2 kindjes.
    Ook niet om de financiën want daar komen we wel uit, we zijn gewend niet met geld te smijten dus dat komt wel goed.
    Woonruimte, tja ze zullen dan op een gegeven moment even samen op 1 kamer komen maar dat vinden we zelf geen drama (en wat een ander daarvan vind is hun probleem toch ;)).
    Maarr... ik kom die drempel maar niet over om daadwerkelijk de stap te zetten en de pil weg te gooien. Ik heb van deze strip nog 3 pillen, dus het zou makkelijker zijn dan niet meer aan een nieuwe strip te beginnen.
    Ik vind het zo spannend. Ik droom er al nachten over, over hoe we t de fam gaan vertellen, het getrappel in me buik, de echo's, een kleine baby erbij in huis etc..

Maar ik vind het zo moeilijk om er ook echt aan te beginnen zeg maar!
    Ik moet straks als onze zoon 4 is en naar school gaat, elke dag 10/15 min fietsen.
    Het is dus "handiger" om nu te stoppen met de pil zodat het niet allemaal tegelijk komt voor onze zoon. En de basisschool EN een brusje..
    Dan zijn de slapeloze nachten wel voorbij voor onze zoon naar school gaat en kan de baby misschien ook al mee op de fiets zodat ik niet me in allerlei bochten hoef te wringen kwa oppas of iets.
    Enn.. we hebben over onze zoon 8 maanden gedaan, dus dat in mijn achterhoofd wil ik inderdaad niet te lang wachten.
    Maar het is opeens wel allemaal heel dichtbij haha!

Wie herkent dit? En wie kan mij over die drempel heen helpen? ;)

2. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Volg je gevoel!

Wat je zelf al zegt, een kindje plan je niet. Maar als de drempel nog te hoog is, zou ik er nog even mee wachten!

3. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    laat het gaan en laat het los..
    Dat is mijn beste tip..
    JE wilt nml heel graag volgens mij;)

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Haha, ja ik wil zeker graag!
    Het lijkt me GEWELDIG, een 2e ukkie en een brusje voor onze zoon.
    Maar vind t bar eng brrr hahaha..

5. joma87

joma87 Actief lid

Mar 11, 2009
    305
    0
    0
    verpleegkundige
    Het blijft eng! Ik wilde het heel graag en toen ik gestopt was met de pil dacht ik ow doe ik hier wel goed aan. Volg je gevoel en voor al die beren is echt wel een oplossing. Succes met beslissen.

Share This Page