Pas??? Toen ik 2 weken terug op maandag belde, omdat mijn kabouters al 2 nachten allebei gillend in bed lagen, met vette koorts, slecht willen eten en drinken, en al 4 weken diarre mocht ik op dinsdag komen. Toen ik zei dat ik niet kon, mocht ik op woensdag komen Dus ik denk dat je geluk mag hebben met die ha. Ik heb trouwens later nog teruggebeld omdat de situatie slechter werd en mocht ik aan het eind van de middag toch nog komen. En wat bleek; allebei een dubbele oorontsteking!!
je kunt eisen wat je wilt, alleen zul je daar niet ver mee komen. zolang hij lacht en allert is. ik zou even naar de HAP bellen om je verhaal te doen. dan zeggen hun wel wat je moet doen langskomen of misschien doorgaan met tips van hun. edit, ik lees dat je al langsgaat.
Hoeveel voedingen krijgt ie per dag? Als hij aan 500cc per 24uur komt is dat best goed tegen uitdroging. Bij flinke diarree is het juist om hem vaker kleinere flesjes te geven, dus ong 80-90cc per keer en dan elke 2uur bijv. Dat is veel rustiger voor zijn maag. Zijn jullie al bij de ha geweest?
zou even naar de hap bellen en goed in de gaten houden dat hij alert blijft. ook meer/ vaker drinken aanbieden succes
nee, zo voelde het ook niet hoor. maar vond echt dat je snel terecht kan. wilde alleen maar zeggen dat het dus nog erger kan met de "snelheid" van de afspraak.
Ik ben gewoon een zeur. Hij is niet aan het uitdrogen. Oren, longen en keel zijn gewoon zoals normaal. Zat ik mij daarom op te fokken dat hele weekend? Heb ik daarom 40minuten moeten wachten? Gelukkig is er niks. Wel rot dat dankzij mijn humeur ons weekend is verpest en wij ook nog eens 40minuten moesten wachten. Als er maandag nog geen verbetering is, bellen! Er wordt dan ontlasting op kweek gezet. Maar tot nu toe nog maar 1 waterige poepluier gehad. Baal ervan dat ik mij zo snel zorgen maak. Maar is wel mijn kind, mijn dierbaarste bezit. Daarna gelijk naar cb geweest. Hij is 300gram aangekomen in 3 weken tijd. Gelukkig!
Misschien heb ik mijn reactie naar jou te snel geplaatst. Maar was nogal té bezorgd naar mijn kind. Wat achteraf niet nodig te zijn geweest. Dat van jou is gewoon echt erg! Dat ze jullie zo lang laten tobben. En dan vooral als er ook echt wat is. Heel schokkend.
Misschien heb ik mijn reactie naar jou te snel geplaatst. Maar was nogal té bezorgd naar mijn kind. Wat achteraf niet nodig te zijn geweest. Dat van jou is gewoon echt erg! Dat ze jullie zo lang laten tobben. En dan vooral als er ook echt wat is. Heel schokkend.
No hard feelings hoor! Ik snap het ook wel, mijn kindjes zijn ook een keer voor 't eerst ziek geweest Ik ben na de eerste spuiten ook 's avonds naar de hap geweest, omdat Stan maar bleef krijsen. Als iemand me nou gewoon ff had verteld, dat ze pijn kunnen hebben van zo'n prik en dat je een paracetamol mocht geven, dan had ik die stap ook niet gezet. Al doende leert men, zeg maar, hihi... En je baalt, want je had je vast verheugd op je eerste weekendje weg met je kleintje. Wij hebben in Januari ook onze wintersport af moeten breken, omdat Stan oorontsteking had ( ja ja, toen ook al ) En op zo'n moment wil je maar 1 ding en dat is met je kleintje naar een dokter, die vakantie kan je gestolen worden.... Enne zorgen maken is geen probleem, dat doen we allemaal! Alleen iedereen reageert er anders op. Ik ben misschien wel 's TE nuchter daarin...
Ik kom hier even op terug; Onze zoon heeft nog spuitluiers, zo'n 4-7 op een dag. Vanmiddag voor tweede keer bij HA geweest. Hij wordt verdacht van KMA. Pepti is besteld, komt maandag of dinsdag binnen. Volgende week vrijdag evalueren of de spuitluiers al minder zijn geworden.