Zwanger?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by britt28, Jan 7, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. britt28

britt28 Actief lid

Jan 7, 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Hallo!

Ik weet het niet meer! Ik ben Augustus gestopt met de pil. Cyclus 28d, 32d 34d 35d. Nu is het vandaag de 34e dag!
    Ik ben al anderhalve week erg misselijk, vooral als ik zit lijkt het of alles weer omhoog komt! Ook 3x over moeten geven. Extreem moe, heb ik normaal nooit last van. als ik zit pijn in mijn onderrug. Ik heb vanmorgen een test gedaan (de 4e al) die was negatief! :(
    Ik heb een trekkend gevoel aan de zijkant van mijn borsten, of er elastic in zit!

Ik heb me de vorige maanden nooit zo gevoelt. Wat denken jullie? Ik heb trouwens ook erg zware benen! :(

Zijn dit zwangerschaps verschijnselen?

Ik hoop dat jullie meer duidelijkheid kunnen geven?

alvast onwijs bedankt!

kuz

2. britt28

britt28 Actief lid

Jan 7, 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Vanmorgen weer getest, weer negatief. Ik snap er niks van!

3. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Britt,

het wel of niet hebben van zwangerschapskwaaltjes zegt niet sover of je zwanger bent. Als je graag zwanger wilt zijn kan je lichaam je aardig voor de gek houden. Als je test negatief is ben je niet zwanger, tenzij je te vroeg hebt getest. Het zou eventueel nog kunnen dat deze cyclus langer is dan de andere. Als je over 3 dagen nog niet ongesteld bent zou ik nog eens testen (niet eerder). Wie weet heb je toch nog geluk deze ronde!

Mirjam

Share This Page