Bij mij is dus PCOS geconstanteerd en nu heb ik steeds erg last van mijn onderrug en buik (ook al voor de tijd) het is net een ongipijn soms is het zelfs zo hevig dat ik amper kan lopen Het ene moment is het heel hevig en het ander moment is het wel te dragen.... Hoort dit erbij? Liefs kreeftje
Ik spreek niet uit ervaring, maar ik denk niet dat dit erbij hoort. Heb je wel een goede houding? Anders moet je eens naar een cesar therapeut gaan. heeft mij ook geholpen (ben 1.83)
Inmiddels heb ik de Ha gebeld en die heeft weer met mijn gyneacoloog gebeld....ik heb medicatie voor de pijnen gekregen Naproxen natrium. Ik moet dinsdag 30 Januari weer naar de gyn en dan zullen we meteen deze pijnen bespreken ik moet het eerst even met een kuurtje medicijnen doen..hopelijk helpen ze en zal de pijn wat minder worden [-o< Liefs kreeftje
Hey meid, Ik heb ook pco , en ook de klachten die jij hebt maar alleen als ik ongi moet worden of ben, maar kan nog wel lopen . Maar volgens mij hoord het er niet bij.Ik kan het mis hebben ,maar dat staat niet als symtomen of klachten. ik wens jullie heel veel succes toe met de behandelingen die je zal of moet onder gaan. dikke kus ilona
Hallo meid, ik heb de klachten nu momenteel heel erg veel en constant Het probleem is dus ik wordt helemaal niet ongi... Net wat ik net al schreef heb ik contact met de HA gehad en die weer met mijn gyneacoloog die gaf ook aan dat dit niet normale klachten zijn voor PCO vandaar dat ik nu gestart ben met pijnstillers..wordt ik lekker moe van dat is dan weer een voordeel er goed op kunnen slapen