medela swing kolf dubbelzijdig...kan dat?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door gsw, 17 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gsw

gsw Lid

26 jul 2011
    39
    0
    0
    zh
    Hoi dames,

Ik heb de medela swing en las ergens dat het mogelijk is om een dubbelzijdig kolf van te maken met een set of losse onderdelen.
    Iemand ervaring hiermee?
    Hoe kan ik dat doen?
    :(

2. sravia

sravia Lid

19 jul 2011
    63
    0
    0
    NULL
    Hier heb ik ook wel eens naar gekeken en toen had iemand op marktplaats hiervoor zelf iets in elkaar geflanst. Toen heb ik dat niet aangeschaft.
    Ben nu weer zwanger en heb het weer geprobeerd op te zoeken, maar kwam er (via borstvoedings / kolf forum oid) achter dat dit heel slecht is voor de kolf. Kan het nu alleen ff niet terugvinden :(

Al zijn er ook positieve verhalen:
    Borstvoedingsforum.nl :: Bekijk onderwerp - dubbelzijdig kolven Medela Swing

3. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    het is inderdaad mogelijk maar niet helemaal goed voor de kolf aangezien de moter niet sterk genoeg zou zijn
    maar het is te doen als je de Y splitsing koopt die is bij volgens mij mij bij sommige webshops te bestellen...

ik heb m toen ook ergens vandaan maar mijn lichaam wil niet gekolfd worden dus heb hem nooit kunnen gebruiken

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik denk niet zozeer dat het slecht is voor de kolf maar je opbrengst is waarschijnlijk niet optimaal omdat de motor niet sterk genoeg is. Toch ga ik ook even kijken op het linkje ;)

Deel Deze Pagina