Kado peuter bij geboorte broertje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sidmick, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.801
    4.181
    113
    Ik zat gister met een vriendin te praten en die vroeg wat we mijn dochter gingen geven als haar broertje word geboren.
    Nou daar had ik eigenlijk nog helemaal niet over nagedacht.
    Hebben jullie je kind iets gegeven?
    En zo ja, wanneer geef je dat dan? Bij de eerste kennismaking ofzo?

2. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    wij hebben haar een mooie babypop gegeven, kon ze alles mooi nadoen.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wij hebben onze zoon (toen 19 maanden) een kinderstofzuiger van Bosch kado gedaan. Hij was al helemaal fan van de grote stofzuiger.. Schot in de roos. Het was voor ons meer bedoeld om die dag ook even om hem te laten gaan en ook iets te kunnen laten zien aan opa en oma (etc) EN natuurlijk de nodige afleiding.

Wij hebben de stofzuiger enige tijd (2 uurtjes) ofzo daarna gegeven. Die eerste kennismaking was in 5 minuten gepiept. Baby.. Oh? Ok

4. p1982

p1982 Niet meer actief

hier krijgt ze voor die tijd een pop en met de geboorte hebben we een mand met kadotjes en mag ze iedere dag er 1 uithalen

5. sa1980

sa1980 Actief lid

24 apr 2009
    430
    0
    0
    Wij hebben onze dochter van toen 22 maanden niets gegeven, heb ik nog niet eens aangedacht. Heb ook geen moment de indruk gehad dat ze dat nodig heeft gehad..

Van bijna alle kraamvisite heeft mijn dochter iets gehad. Heel erg lief natuurlijk maar eigenlijk iets te veel van het goede... ze vond het al geweldig als ze het kraamcadeau voor haar broertje uit mocht pakken, al die cadeautjes was iets te veel van het goede.

Nu denkt ze somds nog wel ees wat als er iemand vreeds voor haar op de koffie komt dat ze weer een kado krijgt...

6. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Mijn zoon was 23 mnd en kreeg van ons niets bijzonders (oja toch wel een broertje ;).
    Maar hij vond en vindt cadeautjes uitpakken heel leuk dus hij was helemaal blij met alle kado's voor zijn broertje. Maakt eniets uit wat er in zat.

7. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik heb beide keren niks gegeven. een nieuw broertje of zusje is al een kado op zich als je ze er leuk bij betrekt.

8. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Een voetbal (want hij was/is gek op ballen) die heeft ie van zn zusje gekregen. ( bij de kennismaking dus).
    Dus geen heel groot kado ofzo (was 3 euro ofzo iets) maar wel iets wat hij heel leuk vond.
    En de kennismaking niet teveel van voorstellen, hier was het meer een blik werpen en toen was het goed.

9. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    Ons zoontje krijgt het boekje kleine pluis van nijntje..

10. Bri

Bri Niet meer actief

Wij hebben onze zoon een grote gele graafmachine gegeven, waar hij zelf op kan zitten en mee kan graven.

Hij mocht deze 's morgens na de kennismaking met zijn zusje uitpakken.

11. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

niets !

spinnekop

Deel Deze Pagina