Hey dames Ik vroeg me af hoe je je eisprong kunt herkennen ? K heb nu veel witte afscheiding maar kan er geen draden ofzo mee trekken maar heb wel een soort menstruatie krampen ... Help !
Voor mijn miskraam had ik altijd zere tepels rond mijn eisprong. Sinds mijn miskraam niet meer. Ik herken dus mijn eisprong niet meer, ook niet aan afscheiding. Helaas herkent niet iedereen een eisprong.. Geniet lekker van het zwanger willen worden en de liefde die je bedrijft met je man. Eisprong herkennen leer je met de tijd ( of niet als je gauw zwanger raakt ), succes.
Ik herkende mijn eisprong aan steken in mijn linkerzij. Verder meer slijm. Misschien moet je eens ovulatietesten gebruiken. Als je dan je een positieve test hebt gehad, dan even op je lichaam letten wat er dan anders is. Ik voelde de steken al wel voor ik met de ovutesten ging beginnen, maar ik had geen idee dat dat mijn eisprong was. Tot ik de ovutesten ging gebruiken. Toen ging ik het herkennen. Succes!
Lichamelijke symptomen verschillen van vrouw tot vrouw. Als je echt zeker wilt weten dat je je ei spot, zul je ovutesten moeten gebruiken (die voorspellen je eisprong, aan de hand van de LH-piek), of tempen, (daarmee kun je je eisprong achteraf herkennen aan de tempstijging).
Ik denk iedere keer dat ik m herken door buikpijntjes ofzo. Maar helaas dat moet je dan maar 1 dag voelen toch en niet meerdere dagen? Ook dat slijm let ik op, maar lijkt nu ook al 3 dagen zo te zijn? Ik heb nu een ovulatietest gekocht, misshicen dat ik het dan beter kan herkennen.
Ik herken hem door mijn slijm, net ervoor heb ik draderig wit slijm, mijn libido is dan hoger en op de dag zelf heb ik echt een hoge temperatuur en enorme zeurende steken ben dan vaak btje chagerijnig ervan. Maar idd zoals Rozemarijke zegt scheelt het echt van vrouw tot vrouw hoor...sommige merken helemaal niks. suc6 met zwanger raken!
o btw nog iets: ik heb altijd een paar pukkels net ervoor, die dan echt enorm pijn doen ik hoef z emaar en te raken...en auwww...en als de sprong voorbij is dna is dat meteen weg.
Erge pijn rechts onder in de buik, als de eisprong is geweest is de pijn weg en pukkeltjes tussen mn borsten een paar dagen voor die tijd
Die buikpijn heb ik dus wel vaker. Maar die pukkeltjes tussen de borsten heb ik ook regelmatig. Wsit niet dat dat een teken kon zijn. Ga ik dan ook maar eens op letten wanneer dat dan is
ik heb de laatste keer zeker een dag of 6 vruchtbaar slijm gehad, 3 dagen positieve testen. ik heb een aantal dagen tevoren erger wordende buikpijn, en dan na de eisprong stijgt mijn temperatuur en heb ik een beurse onderbuik en krijg zere tepels. wanneer ie precies springt weet ik niet.
Ik voel mijn eisprong heel erg goed. Ik heb dan een felle stekende pijn in mijn zij (ene keer links, andere keer rechts). Net of je veel te lang, te hard hebt gelopen alleen dan een stuk pijnlijker. Heb er dan ook echt last van met lopen. Het houdt een hele dag aan maar wordt gelukkig later op de dag wel minder pijnlijk. De volgende dag heb ik dan nog een wat zeurende pijn en dan is het weg.. Mijn temp bevestigd elke ronde weer dat het mijn eisprong was. Verder heb ik dan ook een aantal dagen wit, rekbaar slijm en aan mijn bmm voel ik goed wanneer ik in mijn vruchtbare periode zit.
Lijkt me moeilijk klussen als je echt zo'n last hebt van de eisprong. Klussen met buikpijn lijkt me namelijk niks Wel gek dat er zo'n verschil is, de 1 heeft juist een hoger libido op dat moment, de ander heeft er dus last van en voelt zich niet lekker. Ik heb zelf m'n eisprong nog niet gevoeld. Tenminste ik ben pas net begonnen met ovulatietesten, misschien ga ik straks ook iets herkennen, hoop het.
Ik ben altijd de dag van mij ei misselijk. Krampen in mijn buik en ik heb last van wit doorzichtig slijm waar ik draden van kan trekken. Sorry beetje vies . Als het goed is kan je het ook binnen in voelen als je baarmoeder heel hoog ligt ben je vruchtbaar en als die laag ligt niet. Dan voelt het als een puntje van je neus. Heb het ergens op het internet gelezen. Voel me ei elke maand maar na ronde 18 helaas nog niet zwanger.