Is dit normaal?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Mammie83, Oct 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mammie83

Mammie83 Actief lid

Jun 11, 2011
    160
    0
    0
    Den Haag
    Hallo dames,

Ik ben nu ruim 10 weken (als mijn rekensom klopt, heb dinsdag een termijn echo) zwanger.

Ik voel me helemaal niet lekker, al een paar dagen niet. Heb steeds steken in mijn schaamstreek, ben heel erg moe en afwezig en heb vreselijk pijn in mijn onderrug als ik sta. Als ik zit of lig heb ik hier geen last van.
    Daranaast heb ik vrij vaak lichte hoofdpijn en kramp in mijn borstspieren.

Ik weet dat (zeker het begin) van een zwangerschap niet over rozen gaat, maar bij mijn eerdere zwangerschappen had ik di niet.
    Is dit iets waar ik me zorgen over moet maken of zijn dit ook "echte" zwangerschapsverschijnselen?

2. Arnoe

Arnoe Bekend lid

Sep 1, 2010
    869
    1
    0
    @ mammie83 - Dat klinkt inderdaad als typische zwangerschapskwaaltjes! Volgens mij heb je "geluk", dat je het nu pas zo heftig ervaart.

Zelf behoor ik tot nu toe tot de gelukkigen die nogniet veel last heeft van misselijkheid etc., maar ben wel elke avond flink moe en heb al vanaf mijn ovulatie (ongeveer 5 weken geleden) flink last van mijn borsten.
    Af en toe wat hoofdpijn en een zeurend gevoel in mijn onderrug. Owh en inderdaad steken in de liesstreek (afwisselend de ene en de andere zijde)

Gefeliciteerd met je zwangerschap en hopelijk gaan de vervelende kwaaltjes snel weg!

3. Angel78

Angel78 VIP lid

Jul 18, 2011
    5,883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    HELAAS zijn dat normale zwangerschapskwaaltjes meid.
    Sterkte!

Share This Page