nog 2 dagen tot nod dag heb niet zo veel rare kwaaltjes dit keer heel lichtjes ongi gevoel onderbuik maar ook hardere onderbuik verder niet zo veel last dit is ronde 5 duimen maar heb het al beetje opgegeven eerlijk gezegd word er echt depressief van. iemand anders ook bijna nod ? en kwaaltjes ? en dan toch echt zwanger ? groetjes mirandje
dit blijft echt een beetje koffiedik kijken. gewoon afwachten en testen. je lichaam ontpilt, houd je voor de gek, etc. Ik dacht in ronde 1 ook al van alles te voelen en dacht ook gelijk dat het raak zou zijn. ik realiseer me nu wel wat dit vrij egoistisch is, en dat je gewoon geduld moet hebben. Succes meid!
Er zijn genoeg mensen die niets voelen en toch wel zwanger zijn. Het is echt afwachten. Ik voelde de eerste paar maanden steeds van alles, dat was achteraf gezien waarschijnlijk gewoon ontpillen. Afgelopen maand voelde ik niks en deze maand ook nog niets. Ik ben ook ongeduldig en moet nog langer wachten dan jij zie ik.
Wat heb je opgegeven? ronde 5 of het zwanger worden algemeen? Het klinkt zoooo cliche, maar het is echt zo, alleen een test heeft het antwoord. Klachten van mijn menstruatie, maar ook de klachten die ik had bij mijn zwangerschap waren gewoon echt hetzelfde. Ze wisselden ook per maand. Moeilijk he? proberen niet zo op te focussen.
nog 1 dag maar er zat een rood puntje op wc papier nadat ik deze beetje naar binnen duwde (misschien raar praatje sorry) ik hoop zo dat ik niet ongesteld word me borsten lijken wel beetje voller maar dat heb ik voor de ongi ook dus ik begin de hoop al beetje op te geven er was gependeld of ik zwanger zal raken en daar kwam nee uit misschien krijgt die wel gelijk ik hoop met heel mijn hart natuurlijk van niet help pfffff groeten