Diarree

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sukke, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Heb even een vraagje.
    Ons mannetje werd woensdagavond na het eten niet lekker. 2 keer flink gespuugt en heel de nacht wat woelig. Donderdag over dag lamlendig, hangerig, futloos. Niet gespuugt wel 2 waterige diarree luiers. Gisteren en vandaag een stuk fitter maar nog steeds hangerig, jengelig. Gisteren 4 enorme waterige luiers en vandaag ook al 2 keer.

Hij heeft geen koorts en drinkt redelijk redelijk. Ik vroeg me alleen af hoelang een kindje diarree mag hebben of maakt dat niet uit zolang hij verder goed drinkt en niet ziek is?

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Buikgriepje waarschijnlijk? Kan heel heftig zijn, maar ook snel weer op zijn retour.

Als ze goed drinken, dan kan een beetje diarree geen kwaad.
    Als hij suf wordt, echt veel meer slaapt, slecht wakker wordt, dan moet je wel even aan de bel trekken. Maar als hij vooruit blijft gaan, dan komt het meestal vanzelf wel bij.

Evt kun je, als het lang duurt nog kijken of je ORS wil geven. Maar dat zou ik zelf alleen doen als het achteruit gaat, of slecht stabiel is.
    Mijn huisarts vond dit ook wel de goede aanpak..

3. wondertjuh

17 okt 2011
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja idd buikgriepje ofzo..?
    of mischien tandjes die doorkomen?

zolang ze goed drinken,.. en geen koorts hebben zal het wel mee vallen
    en ik zag altijd zo als jij het zelf niet vertrouwd gewoon even na de huisarts gaan!

Deel Deze Pagina