Is dit normaal?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door muuske64, 26 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Me 1e ICSI is mislukt! :( Gisteren kwamen de :evil: :evil:
    Nu doet me buik enorm veel pijn. Kan hem zowat niet aanraken! Ook heb ik veel last van krampen. Heel anders dan normaal! Ook verlies is helder bloed, maar zowat geen stolsels (wat ik normaal dus wel heb)
    Ook heb ik last van migraine en voel me K*TSMISSELIJK! Heb gister en vandaag al diverse malen over moeten geven. Ook me rug doet erg pijn. Soms kan ik bijna niet staan of lopen of zitten.

Is dit normaal? :rolleyes:

Groetjes Marjo

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Marjo,

wat vervelend voor je, heel verdietig dat het mislukt is. De klachten die je beschrijft zijn klachten die veel vrouwen hebben bij een ongesteldheid, ik maak me daar geen zorgen over. Als jij dat wel doet moet je- zoals al vaker gezegd- toch echt bij je behandelend arts zijn.

Mirjam

3. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Nou ik heb dit normaal ook wel altijd als ik me :evil: :evil: heb, maar toch anders! Minder heftig en zo! Snappie! ;)

Sinds gisteren heb ik nu dus wel last van hele erge stolsels, veel groter dan normaal! Is dit omdat het om een embryo gaat i.p.v een eitje zoals normaal elke maand? :( Komt het door de hormonen?

Werd vanmorgen opeens zo erg duizelig dat ik zowat bijna viel. Had zwarte vlekken voor me ogen en dacht echt dat ik ging flauwvallen.
    Komt dit door het heftigere bloedverlies of kan het ook met verwerking te maken hebben? Het voelt alsof het vandaag pas echt tot me doordringt. Alsof ik zondag en gisteren in een soort roes zat zeg maar.

Maandag evaluatiegesprek. Ben benieuwd wat daar uit gaat komen! :(

Groetjes en bedankt!
    Marjo

Deel Deze Pagina